آغاز به کار مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ فاضلی، با حضور استاندار آذربایجان غربی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان آغاز به کار کرد.

آغاز به کار مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی

مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی که در محل اداره کل انور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی مستقر شده است در قالب پنجره واحد کاری وظیفه حمایت و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و انجام مراحل اداری صدور مجوز ها در کوتاهترین زمان بر عهده دارد.

استاندار آذربایجان غربی در آیین آغاز به کار این مرکز با اشاره به مزیت های اقتصادی و وجود پایانه های صادراتی در استان گفت: باید بر اساس نیاز های استراتژیک و مزیت های استان سرمایه گذاری ها روی طرح های بزرگ مقیاس انجام شود که بتواند ارزش اضافه نموده ایجاد و یک چرخه اقتصادی را فعال کند و در نهایت روند توسعه را شتاب ببخشد.

محمد صادق معتمدیان روان سازی مراحل اداری، مدیریت زمان و انگیزه بخشی به سرمایه گذاران را از مهمترین اهداف مرکز خدمات سرمایه گذاری عنوان و اضافه نمود: سرمایه گذاران دیگر لازم نیست در ادارات سرگردان باشند و با حضور در این مرکز تمامی خدمات را از این پنجره واحد در کمترین زمان ممکن دریافت خواهند کرد.

وی از سرمایه گذاری 25 هزار میلیارد تومانی در زمینه تولید کربنات سدیم و شیشه و بلور در چند ماه اخیر خبرداد و شرح داد: تامین نیاز های کشور و تولید صادرات محور باید در اولویت سرمایه گذاران باشد.

استاندار آذربایجان غربی تکمیل زیر ساخت های اقتصادی را از برنامه های دولت مطرح نمود و گفت: بعد از تکمیل پایانه های بار در 3 فرودگاه استان به زودی پایانه های باری ریلی هم با هدف سرعت بخشیدن به حمل کالا و کاهش 40 درصدی هزینه های حمل و نقل تکمیل خواهد شد.

معتمدیان از مدیران استان خواست با کار تیمی و انگیزه و تلاش در مرکز خدمات سرمایه گذاری از خسته شدن سرمایه گذاران در مرحله سرمایه گذاری جلوگیری و با تقویت نگاه رفع مسائل الگوی موفقی از این مرکز در کشور ارائه کنند.

وبلاگ فاضلی آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آغاز به کار مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید