آیا اپل واچ ها منفجر می شوند؟

به گزارش وبلاگ فاضلی، یکی از کاربران اپل واچ سری 7 از علامتی اطلاع داد که نشان دهنده انفجار این ساعت هوشمند است.

آیا اپل واچ ها منفجر می شوند؟

یک پرونده، مورد توجه اپل نهاده شد و این شرکت اظهار داشت تحقیقات لازم را در خصوص اتفاق مذکور انجام خواهد داد. بااین حال، غول فناوری مسقر در کوپرتینو سعی نموده است این کاربر را وادار کند تا خبر انفجار ساعت خود را با رسانه ها به اشتراک نگذارد.

کاربر اپل واچ در گفت و گو با وب سایت 9to5Mac شرح داد وقتی متوجه شد ساعت او بیش از حد معمول داغ شده است، آن را آنالیز و نشانه هایی از ترک خوردگی در پشت آن مشاهده کرد. علاوه بر این WatchOS به علت دمای بالای دستگاه، هشداری درمورد احتیاج به خاموش شدن به او نشان داده است. این کاربر در شرایط مذکور در محیط خانه حضور داشته که دمای آن حدود 22 درجه سانتی گراد اعلام شده است.

کاربر اپل واچ بلافاصله پس از روبرو شدن با این مشکل، با پشتیبانی اپل تماس گرفت تا شرایط را شرح دهد. این تماس به وسیله سطوح مختلف سلسله مراتب پشتیبانی اپل ادامه یافت و در نهایت به دست مدیری رسید که برای آنالیز بیشتر موضوع، پرونده ای برای آن تشکیل داد. پس از این تماس، هیچ راهکاری به این کاربر ارائه نشد.

به هرحال، کاربر اپل واچ می گوید صبح روز بعد شرایط ساعت او بدتر شد. او پس از بیدارشدن از خواب متوجه شد که دمای ساعت او به شدت بالا رفته و گرمای بیش از حد، صفحه نمایش دستگاه را کاملاً خرد نموده است.

پس از این که این کاربر، اپل واچ خود را برداشت تا از آن عکس بگیرد و برای اپل ارسال کند، بلافاصله با صدا هایی روبرو شد. سپس درست زمانی که او ساعت را از پنجره خانه خود به سمت بیرون پرتاب کرد، دستگاه منفجر شد. اپل واچ این کاربر روی مبل خانه او نیز آثاری از سوختگی به جا گذاشته است. وی بعلاوه به علت نگرانی های مربوط به مسمومیت با سرب به اورژانس مراجعه کرد، اما بسیار مهم است در نظر داشته باشید که مقدار سرب موجود در اپل واچ برای ایجاد مسمومیت کافی نیست.

کاربر اپل واچ سپس دوباره با اپل تماس گرفت تا شرایط را به روزرسانی کند که به وی اعلام شد این پرونده، اولویت مهم اپل خواهد بود و تا دوشنبه هفته آینده نتیجه آن را دریافت خواهد نمود.

اپل قراری را ترتیب داد تا اپل واچ آسیب دیده را از کاربر دریافت و آن را برای آزمایش بیشتر به آزمایشگاه های خود ببرد. این شرکت بعلاوه سندی برای دارنده این ساعت ارسال کرد تا آن را امضا و موافقت کند که موضوع را با کسی به اشتراک نگذارد، اما این شخص از امضای سند مورد اشاره خودداری کرد و در عوض با 9to5Mac تماس گرفت تا داستان خود را تعریف کند.

وبلاگ فاضلی فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آیا اپل واچ ها منفجر می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا اپل واچ ها منفجر می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید