افشاردوست: به کادر فنی تیم ملی والیبال باید فرصت داد و اعتماد کرد

به گزارش وبلاگ فاضلی، دبیر پیشین فدراسیون والیبال گفت: مربیان ایرانی در حد و مقدار های جهانی هستند و هر چه در تورنمنت های مختلف هم شرکت نمایند، تجربه آنها بیشتر خواهد شد.

افشاردوست: به کادر فنی تیم ملی والیبال باید فرصت داد و اعتماد کرد

محمود افشاردوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فاضلی در خصوص قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: تیم ایران، بازی بسیار خوبی را در فینال مقابل ژاپن انجام داد. بازیکنان در همه جای زمین، بی نظیر بودند. البته دریافت اول، مثل همواره در بعضی اوقات ایراد داشت.

دبیر پیشین فدراسیون والیبال ادامه داد: بازیکنان به خوبی فشار ژاپن را تحمل و امتیازهای حساس بازی را به سود خود ثبت کردند. آنها توانستند این فشار را به فرصت تبدیل نمایند. دفاع و جاگیری بازیکنان عقب زمین و هماهنگی آنها با دفاع روی تور در بازی با ژاپن فوق العاده بود. علاوه بر این در لحظات حساس بازی، سرویس های خوبی به زمین حریف زدند.

افشاردوست توضیح داد: بعد از المپیک، فشار روی تیم ملی بسیار زیاد و ریکاوری این تیم، کار واقعا سختی بود اما عملکرد خوب کادر فنی و باعث شد تا تمام تیم، سر حال بازی کند. معرفی بازیکنی مثل امیرحسین توخته که حضورش برای تیم کاملا مفید بود از جمله اقدامات مربیان تیم ملی بود.

مربی پیشین تیم ملی والیبال گفت: من همواره هوادار استفاده از مربیان ایرانی بوده ام و بعضی ها هم از طرز تفکر من ناراحت می شوند. مربیان ایران به اعتقاد من در حد و میزان های دنیای هستند و هر چه در تورنمنت های مختلف هم شرکت نمایند، تجربه آنها بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: به کادر فنی تیم ملی والیبال باید فرصت داد و اعتماد کرد. بازیکنان و کادر فنی نباید از پیروزی های خود مغرور و از باخت ها ناراحت شوند. ترکیب تازه تیم ملی به هماهنگی احتیاج دارد و نشان داد که می تواند در آینده پیروز باشد.

افشاردوست در خصوص حضور بهروز عطایی سرمربی تیم ملی در تیم جوانان زیر 21 سال هم گفت: بهروز، کسی نیست که با این قهرمانی، تخلیه گردد و همواره در پی برترین شرایط برای خود و تیمش است. او مربی باانگیزه ای است و مطمئن هستم که قهرمانی در آسیا به او انرژی و انگیزه مضاعفی برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دنیا خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "افشاردوست: به کادر فنی تیم ملی والیبال باید فرصت داد و اعتماد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاردوست: به کادر فنی تیم ملی والیبال باید فرصت داد و اعتماد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید