ایران 46 مقام آمریکایی را تحت تعقیب قرار می دهد

به گزارش وبلاگ فاضلی، علی باقری کنی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر در حاشیه بازدید از بیمارستان بچه ها مفید، با اشاره به اقدامات جنایتکارانه دولت آمریکا در تحریم دارویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دشمنان در این عرصه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

ایران 46 مقام آمریکایی را تحت تعقیب قرار می دهد

به گزارش وبلاگ فاضلی، وی ادامه داد: بچه ها نیازمند یمنی که به دارو نیاز دارند، فریادشان خطاب به کشور های اروپایی و آمریکایی این است که جنایت بس است؛ دستگاه قضا خود را مقابل این جنایت ها مسئول می داند و نباید اجازه دهیم که اقدامات آن ها بدون هزینه باشد.

دبیر ستاد حقوق بشر ادامه داد: ما با تمام ابزار های قانونی و حقوقی که در عرصه داخلی و بین المللی وجود دارد با عزمی جدی برای مقابله با این جنایت ها ایستاده ایم و امروز اعلام می کنم که اسامی 46 شخصیت حقیقی و حقوقی آمریکایی که به نوعی دخیل در تحریم های ظالمانه و ضد انسانی علیه ملت ایران بودند در اختیار دادستان تهران است.

باقری کنی شرح داد: طبق قانونی که در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته و بر اساس مواد قانونی مقابله با اقدامات تروریستی اسامی این افراد به دادستان تهران اعلام می شود تا آن ها را تحت عبرت و تعقیب قضایی قرار دهد.

منبع: فرارو

به "ایران 46 مقام آمریکایی را تحت تعقیب قرار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران 46 مقام آمریکایی را تحت تعقیب قرار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید