ترامپ پس از ادعای تقلب بایدن، توپ را به زمین دیوان عالی انداخت!

به گزارش وبلاگ فاضلی، خبرنگاران : رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه آراء مأخوذه بعد از زمان انتخابات باید غیرقانونی اعلام شوند، گفت دیوان عالی باید [در این مورد] تصمیم گیری کند.

ترامپ پس از ادعای تقلب بایدن، توپ را به زمین دیوان عالی انداخت!

به گزارش وبلاگ فاضلی به نقل از فارس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ادامه تقلاهای خود برای شبهه افکنی در پیروزی احتمالی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، حزب دموکرات را به تقلب متهم کرد.

ترامپ امروز (آدینه) در صفحه توئیتر خود نوشت: من به سادگی با رأی هایی که قانونی داده شده اند، پیروز ریاست جمهوری می شوم. [اما] به هیچ شکل یا نحوی اجازه ورود ناظران انتخاباتی [جمهوری خواه] داده نشد.

وی تلویحاً با بیان اینکه به دیوان عالی شکایت می نماید، اضافه کرد: به همین دلیل، آراء مأخوذه بعد از زمان انتخابات باید رأی غیرقانونی برشمرده شوند. دیوان عالی باید [در این مورد] تصمیم گیری کند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با افتتاح مراکز رأی گیری در ایالت ورمونت از ساعت 5 صبح سه شنبه به وقت محلی (معادل با 13:30 به وقت تهران) شروع شد.

در حال حاضر، جو بایدن، نامزد حزب دموکرات 264 رأی الکترال کسب نموده و برای رسیدن به کاخ سفید تنها به 6 رأی الکترال دیگر احتیاج دارد.

دونالد ترامپ 213 رأی الکترال دارد و برای پیروزی باید آرای الکترال تمامی ایالت های کلیدی باقی مانده به علاوه ایالت نوادا را ببرد.

ترامپ فرایند برگزاری انتخابات را زیر سوال برده و شکایت هایی را در چند ایالت طرح نموده است. او در روز اول برگزاری انتخابات گفت که فرایند شمارش آرا باید متوقف گردد.

امروز همچنین روزنامه واشنگتن پست با بیان اینکه سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از بایدن به ولمینگتون اعزام شده است گزارش داد که وی احتمالا صبح آدینه (به وقت محلی) پیروزی خود را اعلام خواهد نمود.

منبع: اقتصادنیوز

به "ترامپ پس از ادعای تقلب بایدن، توپ را به زمین دیوان عالی انداخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ پس از ادعای تقلب بایدن، توپ را به زمین دیوان عالی انداخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید