ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی، گلزن دربی نیمکت نشین می گردد

به گزارش وبلاگ فاضلی، به نظر می رسد مهدی عبدی در دربی نیمکت نشین خواهد شد و در نیمه دوم شانس بازی پیدا خواهد نمود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی، گلزن دربی نیمکت نشین می گردد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ فاضلی، پرسپولیس در دو هفته گذشته به فرایند بردهای خود در لیگ برگشت و پیروز شد 6 امتیاز از دو تیم نفتی یعنی صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان بگیرد و به رده دوم جدول برسد.

در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، امید عالیشاه به علت مصدومیت نتوانست به میدان برود و به جای او مهدی عبدی، مهاجم جوان و گلزن پرسپولیس در ترکیب اصلی نهاده شد و پیروز شد تک گل 3 امتیازی تیمش را هم به ثمر برساند.

با این حال برای ملاقات حساس مقابل استقلال، یحیی به احتمال فراوان عبدی را که سابقه 2 بار گلزنی در دربی را دارد، نیمکت نشین خواهد نمود و امید عالیشاه بعد از برطرف مصدومیتش دوباره به ترکیب اصلی بازخواهد گشت.

بعلاوه کمال کامیابی نیا با برطرف مصدومیتش در میانه میدان بازی خواهد نمود و زوج میلاد سرلک خواهد بود.

شنیده ها حاکی از آن است که پرسپولیس برای دربی با سیستم 2-4-4 به میدان خواهد رفت و دیگر خبری از استفاده از سیستم 3 دفاعه نخواهد بود. به این ترتیب پرسپولیس با ترکیب احتمالی حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر به مصاف رقیب سنتی خواهد رفت.

نفراتی مثل مهدی عبدی، حامد پاکدل، علی شجاعی، رضا اسدی و سیامک نعمتی هم شانس حضور در بازی را به عنوان بازیکن تعویضی خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی، گلزن دربی نیمکت نشین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی، گلزن دربی نیمکت نشین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید