جزئیات گرافیکی نسخه نسل نهمی بازی Biomutant اعلام شد

به گزارش وبلاگ فاضلی، شرکت THQ Nordic و استودیو Experiment 101 از نسخه ویژه نسل نهمی بازی Biomutant برای کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ اس رونمایی کردند. نسخه نسل نهمی این بازی در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) و با قیمت 40 دلار (40 یورو یا 40 پوند) عرضه خواهد شد.

جزئیات گرافیکی نسخه نسل نهمی بازی Biomutant اعلام شد

بازیکنانی که این بازی را در پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان خریداری نموده اند، می توانند نسخه خود را بدون هزینه اضافی به ترتیب به نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری تبدیل نمایند. شرکت THQ Nordic جزئیات این نسخه بهبودیافته نسل نهمی را به تفکیک هر پلتفرم ارائه نموده است که در ادامه می توانید این توضیحات را بخوانید.

جزئیات نسخه پلی استیشن 5

در کنسول های پلی استیشن 5 شما می توانید از میان سه حالت زیر انتخاب کنید و از ویژگی های هر کدام از این حالت های گرافیکی بهره مند شوید:

Quality: این حالت بازی را با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه اجرا می نماید.

Quality Unleashed: این حالت نرخ فریم متغیر را با شرایط بالای 40 فریم بر ثانیه و میانگین حدود 50 تا 60 نگه می دارد و رزولوشن را هم می تواند تا 4K بالا ببرد.

Performance: این حالت بازی را با رزولوشن ثابت 1440p و نرخ فریم ثابت 60 فریم بر ثانیه اجرا می نماید.

بازی Biomutant در کنسول پلی استیشن 5 نه تنها با نرخ فریم بالاتر اجرا می گردد، بلکه از قابلیت های منحصر به فرد دسته این کنسول یعنی دوال سنس هم استفاده نموده است. با قابلیت های بازخورد لمسی (هپتیک فیدبک)، ماشه های تطبیق پذیر (آداپتیو تریگر)، کنترل های حرکتی و همین طور اسپیکر تعبیه شده درون دسته می توانید احساس غوطه وری بیشتری را در این بازی تجربه کنید. علاوه بر همه این موارد، قابلیت کارت های فعالیت (Activity Cards) که برای پلی استیشن در نظر گرفته شده است، می تواند به شیوه های مختلف شما را به سرعت به بخش ها موردنظرتان در Biomutant انتقال دهد. همان طور که گفته شد، اگر نسخه پلی استیشن 4 را در اختیار داشته باشید، می توانید بدون هزینه اضافی نسخه خود را به نسخه بهبودیافته و نسل نهمی تبدیل کنید و بعلاوه فایل های ذخیره شده (سیوهای) خود در پلی استیشن را هم نگه دارید و به نسخه بهبودیافته منتقل کنید.

جزئیات نسخه ایکس باکس سری ایکس/ سری اس

کنسول ایکس باکس سری ایکس می تواند بازی Biomutant را با رزولوشن نیتیو 4K و با نرخ فریم تا نهایت 60 فریم بر ثانیه اجرا کند. این در حالی است که ایکس باکس سری اس این بازی را با رزولوشن 1440p و با نرخ فریم تا نهایت 60 فریم بر ثانیه اجرا می نماید. سه حالت گرافیکی برای این کنسول در نظر گرفته شده است که جزئیات حالت های مختلف آن به توضیح زیر است:

Quality: این حالت بازی را با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه اجرا می نماید. (در سری اس با رزولوشن 1440p)

Quality Unleashed: این حالت نرخ فریم را با شرایط بالای 40 فریم بر ثانیه و میانگین حدود 50 تا 60 نگه می دارد و رزولوشن را هم می تواند تا 4K بالا ببرد. (در سری اس با رزولوشن 1440p)

Performance: این حالت بازی را با رزولوشن ثابت 1440p و نرخ فریم ثابت 60 فریم بر ثانیه اجرا می نماید. (در سری اس با رزولوشن 1080p)

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "جزئیات گرافیکی نسخه نسل نهمی بازی Biomutant اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات گرافیکی نسخه نسل نهمی بازی Biomutant اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید