درخواست پاپ از اروپا برای نادیده نگرفتن رنج مهاجران

به گزارش وبلاگ فاضلی، رهبر کاتولیک های دنیا در سخنانی مسئله مهاجرت را واقعیتی غیرقابل انکار و در عین حال یک رسوایی اجتماعی بشری دانست و خواهان نادیده نگرفتن رنج مهاجران شد.

درخواست پاپ از اروپا برای نادیده نگرفتن رنج مهاجران

گزارش گروه بین الملل وبلاگ فاضلی به نقل از روزنامه پاسایر نویه پرسه، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های دنیا در سخنانی درخواست کرد که رنج مهاجران نادیده گرفته نشود.

وی در سخنانی در کلیسای کاتولیک گفت: مسئله مهاجرت امروزه واقعیتی است که نمی توان آن را انکار کرد. این یک رسوایی اجتماعی بشریت است. مهاجران امروز قربانی شرایط سیاسی و یا تاریخی و عهده داری قدرت از طرف بعضی ظالمان می شوند که برای آن ها انسان ها به حساب نمی آیند.

مسئله مهاجرات مسئله ای است که پاپ در ماه های اخیر زیاد به آن پرداخته است. وی در پیغام کریسمس خود هم به این موضوع اشاره نمود.

وی در تابستان در سخنانی دریای مدیترانه که بسیاری از مهاجران به امید زندگی بهتر آز آن عبور می نمایند تا به اروپا برسند را به عنوان بزرگترین قبرستان اروپا ارزیابی کرد، چرا که پناهندگان زیادی در این گذرگاه جان خود را از دست داده اند.

پاپ بعلاوه در اوایل دسامبر برای دومین باز از جزیره لسبوس یونان که به نماد بحران اروپا تبدیل شده و مهاجران مستقر در این منطقه در شرایط بسیار بدی به سر می برند بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "درخواست پاپ از اروپا برای نادیده نگرفتن رنج مهاجران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست پاپ از اروپا برای نادیده نگرفتن رنج مهاجران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید