رقابت ایران با آمریکا و مراکش برای میزبانی جام جهانی فوتسال 2024

به گزارش وبلاگ فاضلی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران، کشورهای آمریکا و مراکش را رقبای کشورمان برای میزبانی جام جهانی 2024 برشمرد.

رقابت ایران با آمریکا و مراکش برای میزبانی جام جهانی فوتسال 2024

حسین شمس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فاضلی، درباره پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای میزبانی جام دنیای فوتسال 2024 گفت: عزیزی خادم با من تماس گرفت و سؤالاتی درباره میزبانی جام دنیای پرسید. من گفتم باید نامه ای به اینفانتینو (رئیس فیفا) ارسال کند که امروز (شنبه) این کار را انجام دادند.

وی در خصوص رویه اخذ میزبانی جام دنیای توضیح داد: مدارکی در سایت فیفا قرار گرفته است که آنها را باید پُر کنیم و چند وزیر باید تعهد بدهند. پس از آن باید هتل ها و سالن های خود را معرفی کنیم و فیفا، نماینده های خود را برای بازدید از امکانات مورد نظر، به کشورهای خواستار میزبانی اعزام می نماید.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در خصوص شانس کشورمان برای میزبانی معتبرترین تورنمنت فوتسال دنیا به وبلاگ فاضلی گفت: تا به امروز آمریکا و مراکش درخواست میزبانی این مسابقات را ارائه نموده اند. قاره های آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی تا به امروز میزبان جام دنیای بوده اند و قاره آفریقا میزبانی داشته است. اگر مراکش با امکانات قوی درخواست بدهد، ممکن است میزبانی جام دنیای 2024 را به خاطر توسعه فوتسال، به این کشور بدهند.

شمس درباره امکانات کشورمان برای ترغیب مسئولان فیفا به اهدای میزبانی به ایران اسم کرد: سالن ها و هتل های خوبی در کشور وجود دارد و شانس زیادی برای میزبانی داریم. عزیزی خادم رابطه خوبی با اینفانتینو دارد و جام دنیای فوتسال هم سه دوره قبل از مسابقات سال 2024 در قاره آسیا (تایلند) برگزار گردید. به نظرم اگر امکانات خود را به خوبی معرفی کنیم، در کسب میزبانی پیروز خواهیم بود.

وی با اشاره به نقطه قوت ایران در زمینه کسب میزبانی مسابقات گفت: در جام دنیای لیتوانی، سالن ها هیچ وقت پُر از تماشاگر نشد و هیجان خاصی ایجاد نکرد. با این حال اگر جام دنیای در هر شهری از جمله تبریز، اصفهان و تهران برگزار گردد، تماشاگران ما سالن را پُر می نمایند و برای دیدارهای ایران هم به سالن 15 هزار نفری احتیاج داریم. از این لحاظ شانس زیادی برای میزبانی جام دنیای 2024 داریم.

؛

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رقابت ایران با آمریکا و مراکش برای میزبانی جام جهانی فوتسال 2024" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت ایران با آمریکا و مراکش برای میزبانی جام جهانی فوتسال 2024"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید