فال ابجد امروز سه شنبه 22 فروردین 1402؛ کاری انجام دهید که ذهنتان را آرام تر کند!

به گزارش وبلاگ فاضلی، فال ابجد امروز سه شنبه 22 فروردین 1402؛ در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند.

فال ابجد امروز سه شنبه 22 فروردین 1402؛ کاری انجام دهید که ذهنتان را آرام تر کند!

فرداید| انسان ها همواره در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش وبلاگ فاضلی ؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می گردد. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می گردد بعلاوه یاعلی برابر با 121 می باشد.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

مقدار

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 22 فروردین ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: د آ ب

تا موقعی که نخواهید در زندگی تان هیچ تغییر مهمی ایجاد کنید، این موضوع می تواند برایتان خطر آفرین باشد. امروز را مثل یک روز تعطیل در نظر بگیرید و به خودتان قول بدهید که تجربه های خود را از طریق مرتبط شدن با راز هایی که بهشان مرتبط است عمیق تر کنید.

اردیبهشت: ج د ج

امروز اعتماد کردن به حس ششم از تکیه کردن بر واقعیت برای شما مهم تر است، چرا که شما با نشانه های سمبلیک که در فکرتان شکل می گیرند هماهنگ هستید. به جای اینکه در پی برنامه های منطقی بروید، فقط با توجه به حس خود کار کنید. بعد ها که فکرتان منطقی تر شد به مقدار کافی وقت دارید که دنبال این برنامه ها بروید.

خرداد: ج ب ب

شما در مقاومت کردن در برابر تجربه های قدیمی نظیر ندارید! ولی از تجربیات هیجان انگیز و به یادآوری خاطرات روز های سخت لذت می برید. ولی از قلم نیاندازید که که زندگی کردن در زمان حال از فکر کردن به گذشته لذت بخش تر است.

تیر: ج ب د

متوقف کردن برنامه های پرمشغله تان هم اکنون ایده ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آن ها برسید. تا موقعی که برنامه های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد.

مرداد: د ج ب

برترین نتایج ممکن را در فکرتان تصور کنید و بعد طبق آن نتایجی که آرزویش را دارید برنامه ریزی کنید. اگر شما بتوانید تمام جزئیات را در فکرتان مجسم کنید شانس بیشتری خواهید داشت.

شهریور: ب ج ب

امروز روز خوشی و سرگرمی کردن است و کار کردن برایتان خیلی سخت شده است! این تضاد می تواند از نظر احساسی آشفته تان کند، بنابراین کاری را انجام دهید که فکرتان را آرام تر کند.

مهر: د آ آ

شما نمی توانید خیلی راحت به برنامه هایی که در گذشته برای امروزتان در نظرگرفته بودید فکرکنید، اما اگر قصد دارید که کار های خود را تمام کنید ضروری است که به گذشته خود نگاهی بیندازید.

آبان: د ب ب

شما معمولاً خیالات و رویا های زیبایی را در سرتان می پرورانید، اما هم اکنون دوری از حیقیت چیزی نیست که بتوانید از آن اجتناب کنید. به جای اینکه در فکر خود به جا های دور پرواز کنید، توجه خود را به خانه و تغییرات کوچکی که می توانید به وجود آورید معطوف کنید.

آذر: ج ج ج

با وجود اینکه شما می توانید یک روز ایده آل را در فکرتان مجسم کنید، ظاهراً چیزی شما را از داشتن چنین روزی محروم می نماید. به جای ناراحت شدن به خاطر کار هایی که قادر به انجام دادنشان نیستید، به خاطر کار هایی که می توانید انجام دهید شکرگزار باشید.

دی: د د ب

خیالات شما فراتر از زمان خود حرکت می نمایند و تا موقعی که نخواسته اید افکار خود را وارد زندگی واقعی کنید، آن ها می توانند دوست داشتنی باشند. اگر شما می خواهید حرف مهمی زنید، سعی کنید تا فردا صبر کنید.

بهمن: ج ب د

باوجود اینکه شما برای ابراز کردن احساسات تان وقت کافی دارید که دنبال کلمات مناسب بگردید، ولی باز هم دیگران منظور شما را بد متوجه می شوند. فکر نکنید که آن ها شما را درک نمی نمایند. شما باید زمانی را برای فکر کردن به چیز هایی که تا بحال فکر می کردید آن ها را خوب می شناختید اختصاص دهید.

اسفند: د آ ج

امروز شما می توانید به خود بقبولانید که روابط محبت آمیز خیلی خوبی دارید. حتی اگر بدانید مسائل پیچیده ای وجود دارد که احتیاج به توجه و حل شدن دارند، با این حال ترجیح می دهید فعلاً به جای حل کردن این مسائل از حقایق فاصله بگیرید.

منبع: فرادید

به "فال ابجد امروز سه شنبه 22 فروردین 1402؛ کاری انجام دهید که ذهنتان را آرام تر کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز سه شنبه 22 فروردین 1402؛ کاری انجام دهید که ذهنتان را آرام تر کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید