نقش آفرینی مل گیبسون در پیش درآمدی بر جان ویک

به گزارش وبلاگ فاضلی، در سریالی که پیش درآمدی بر جان ویک است مل گیبسون نیز نقش آفرینی می نماید.

نقش آفرینی مل گیبسون در پیش درآمدی بر جان ویک

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ فاضلی به نقل از ورایتی، در سریالی که به عنوان کانتیننتال معرفی شده، مل گیبسون نیز بازی می نماید.

این سریال که سال 2018 دستور ساختش داده شد بیشتر با تمرکز بر هتل مجموعه فیلم های جان ویک ساخته می گردد که پناهگاهی برای قاتلان است و مقررات خاص خود را دارد.

شخصیت اصلی این سریال وینستون اسکات جوان است که از سال 1975 به جهنم واقعی شهر نیویورک وارد شد. این هتل محل دیدار خطرناک ترین جنایتکاران دنیا است و دنیای زیرزمینی مرموز نیویورک را ترسیم می نماید.

در این سریال گیبسون نقش شخصیتی به نام کورمک را بازی می نماید که در فیلم های جان ویک حضور نداشت. جزییات بیشتری درباره این شخصیت در دست نیست. پیشتر اعلام شده بود کانتیننتال رویداد هایی را که طی 3 شب در این هتل رخ می دهد تصویر می نماید. هنوز تاریخ پخشی برای این سریال اعلام نشده است.

این اولین نقش آفرینی گیبسون در تلویزیون پس از سال هاست. وی در دهه 1970 در سریال استرالیایی سولیوان ها بازی نموده بود.

گیبسون از نظر کارگردانی و بازیگری جزو چهره های برجسته صنعت فیلم محسوب می گردد و اسکار کارگردانی را برای شجاع دل برده است. وی برای هکساو ریج در سال 2017 نیز نامزدی کارگردانی را کسب نموده است. آپوکالیپتو و مصایب مسیح از دیگر فیلم هایی است که وی ساخته است.

3 فیلم جان ویک در مجموع بیش از 300 میلیون دلار در گیشه دنیای فروش داشته و فیلم چهارم آن هم در حال ساخت است و قرار است 27 ماه می 2022 اکران گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نقش آفرینی مل گیبسون در پیش درآمدی بر جان ویک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش آفرینی مل گیبسون در پیش درآمدی بر جان ویک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید