هدف اصلی کتاب حوض خون معرفی الگو از زنان انقلابی است

به گزارش وبلاگ فاضلی، محقق و نویسنده کتاب حوض خون گفت: هدف اصلی کتاب حوض خون، معرفی الگو بود نه فقط کلی گویی و به همین علت شخصیت 64 زن در رده های مختلف در کتاب وجود دارد.

هدف اصلی کتاب حوض خون معرفی الگو از زنان انقلابی است

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ فاضلی فاطمه میرعالی ظهر امروز در نشست خبری کتاب حوض خون که در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان برگزار گردید، گفت: مصاحبه ها و جمع آوری اطلاعات را از سال 94 آغاز کردیم در این راستا سختی های زیادی داشتیم. بعضی از افراد دیگر در اندیمشک زندگی نمی کردند اما تحقیق را ادامه دادیم و بقیه بانوان را پیدا کردیم.

وی اضافه نمود: بعضی دیگر در پی دیده شدن نبودند اما وقتی متوجه کوشش و حسن نیت ما برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی شدند از ما استقبال کردند.

محقق و نویسنده کتاب حوض خون ادامه داد: در این روایات دختران دبیرستانی، دختران جوان، مادرانی با چند فرزند کوچک، زنان نابینا حضور دارند، حتی مادران، خواهران و همسران شهدا و رزمندگان بین زنان رخت شور خانه فعالیت می کردند.

میرعالی عنوان نمود: این روایت مختلف از زندگی های شخصی آنها که هرکدام در سنین متفاوت بودند، بیانگر الگوهای مناسبی برای بانوان در همه سنین است.

وی گفت: دلیل نام گذاری این کتاب به نام حوض خون صبر زنانی است در رخت شور خانه هایی که پر از خونابه های شهدا و مجروحان بود و تماشا این صحنه ها بسیار دردناک است و اشاره ای به اتصال خون با حوض کوثر وصل عالم خاکی به عالم ملکوت دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هدف اصلی کتاب حوض خون معرفی الگو از زنان انقلابی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف اصلی کتاب حوض خون معرفی الگو از زنان انقلابی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید