هم تیمی طارمی در آستانه پیوستن به رم

به گزارش وبلاگ فاضلی، رسانه های ایتالیایی از نزدیک بودن عقد قرارداد میان هافبک هجومی تیم فوتبال پورتو با تیم قرمزپوش شهر رم خبر داده اند.

هم تیمی طارمی در آستانه پیوستن به رم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ فاضلی، باشگاه رم در پی آن است که ظرف چند روز آینده قرارداد با سرجیو اولیویرا هافبک پرتغالی پورتو قرارداد ببندد.

رمی ها تابستان سال 2021 میخواهد هم تیمی مهدی طارمی را به خدمت بگیرند اما در نهایت این بازیکن 29 ساله در استادیوم دراگائو ماندنی شد. اکنون با بازگشایی پنجره جابجایی، جالوروسی دوباره درصدد جذب اولیویرا برآمده تا خط میانی تیم تحت راهنمایی هموطن او ژوزه مورینیو را برای نیم فصل دوم تقویت کند.

طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت، رم با خود بازیکن به توافق رسیده و باشگاه هم در آستانه عقد قرارداد با بازیکن ملی پوش پورتو قرار گرفته است. گویا رمی ها در حال رایزنی در خصوص جزئیات توافق شان با باشگاه پورتو هستند اما هیچ مانع بزرگی که سد راه انتقال این بازیکن گردد وجود ندارد.

رم با پرداخت 1.5 میلیون یورو به پورتو، اولیویرا را تا سرانجام فصل قرض می گیرد و با پرداخت 15 میلیون یوروی دیگر در سرانجام فصل می تواند او را به صورت قطعی بخرد. این بازیکن پرتغالی به ازای هر فصل 2 میلیون یورو از رمی ها حقوق خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هم تیمی طارمی در آستانه پیوستن به رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم تیمی طارمی در آستانه پیوستن به رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید