چهره های سرشناسی که کرونا دامن آن ها را گرفت

به گزارش وبلاگ فاضلی، خبرنگاران: شمار زیادی از چهره های سرشناس در کشور های مختلف دنیا نیز به ویروس کرونا مبتلا شده اند. بعضی همچنان در قرنطینه به سر می برند، شماری بهبود یافته و بعضی از آن ها نیز بر اثر ابتلا به این ویروس درگذشته اند.

چهره های سرشناسی که کرونا دامن آن ها را گرفت

تام هنکس و ریتا ویلسون

تام هنکس (چپ)، ستاره پرسابقه هالیوود و همسرش ریتا لیلسون 22 اسفند (12 مارس) در حین اقامت خود در استرالیا اعلام نمودند که به ویروس کرونا مبتلا هستند، آن ها پنج روز در بیمارستان بستری شدند و اکنون در قرنطینه خانگی به سر می برد. تام هنکس در سال های 1994 و 1995 جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

ادریس البا

بازیگر معروف بریتانیایی که از جمله در مجموعه فیلم های ثور نقش آفرینی نموده، در تاریخ 26 اسفند (16 مارس) اعلام نمود که تست کرونای او مثبت است. او از آن موقع در قرنطینه به سر می برد.

کریستوفر هیویو

کریستوفر هیویو، هنرپیشه صاحب نام نروژی از نقش آفرینان مجموعه تلویزیونی پیروز بازی تاج و تخت است. این هنرپیشه 41 ساله که به ویروس کرونا مبتلا است، در زادگاهش نروژ در قرنطینه به سر می برد و از هوادارانش خواسته است که با انجام اقدامات لازم جلوی گسترش این ویروس را بگیرند.

اولگا کوریلنکو

اولگا کوریلنکو (راست) هنرپیشه فرانسوی اوکراینی تبار نیز از مبتلایان به ویروس کرونا است. او از نقش آفرینان ذره ای آرامش از مجموعه فیلم های جیمز باند مأمور 007 بود. کوریلینکو در حال حاضر در قرنطینه به سر می برد. تصویر: کوریلنکو در کنار دنیل کریگ (چپ).

جاستین و سوفی ترودو

جاستین ترودو (چپ)، نخست وزیر کانادا پس از اعلام نتیجه مثبت تست کرونا در خصوص همسرش سوفی، در روز 23 اسفند (13 مارس) در قرنطیه خانگی به سر می برد. سوفی ترودو پس از بازگشت از سفرش به لندن نشانه های خفیف بیماری نشان داده و به همین علت مورد آزمایش قرار گرفته بود.

پیتر داتون

پیتر داتون (چپ)، وزیر مهاجرت و حفاظت مرزی استرالیا نیز به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری شده است. او چند روز پیش از آن با ایوانکا ترامپ (راست)، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و ویلیام بار، وزیر دادگستری ایالات متحده در واشنگتن ملاقات نموده بود.

چهره های سیاسی در ایران

از تاریخ اعلام رسمی شیوع کرونا در ایران در شروع اسفند ماه تا کنون شماری از چهره ها و مقام های سیاسی و مذهبی جمهوری اسلامی نیز به ویروس کرونا مبتلا شده اند. بعضی از آن ها بر اثر بیماری کووید 19 درگذشته، بعضی هنوز در قرنطینه به سر برده و عده ای نیز بهبود یافته اند. یکی از آن ها ایرج حریرچی (تصویر)، معاون وزارت بهداشت بود که حال او بهبود پیدا نموده است.

میکل آرتتا

در پی شیوع سریع کرونا نه تنها تقریبا تمامی رویداد های ورزشی لغو شدند، بلکه شماری از فعالان و چهره های رشته های گوناگون از جمله فوتبال نیز به این ویروس مبتلا گردیدند. یکی از آن ها میکل آرتتا (تصویر)، سرمربی اسپانیایی آرسنال لندن است که در حال حاضر در قرنطینه است. بازی های لیگ برتر انگلیس نیز دست کم تا تاریخ 3 آوریل متوقف شده اند.

بلز ماتویدی

ایتالیا در بین کشور های اروپایی بیشترین شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا را داشته است. نام بلز ماتویدی، ملی پوش فرانسوی باشگاه ایتالیایی یوونتوس تورین نیز در بین مبتلایان کرونا به ثبت رسیده و او از 21 اسفند (11 مارس) در پی اعلام نتیجه مثبت تست کرونا در قرنطینه به سر می برد.

لیگ بسکتبال آمریکا

ویروس کرونا دامن لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا (ان بی ای) را نیز گرفته است. رودی گوبرت (چپ) و کریستیان وود از جمله ستارگانی هستند که تست کرونای آن ها مثبت بوده است.

کوین دورانت

روز چهارشنبه 28 اسفند (18 مارس) خبر ابتلای کوین دورانت (تصویر)، ستاره عظیم لیگ بسکتبال آمریکا از باشگاه بروکلین نت و سه تن از دیگر بازیکنان این تیم به ویروس کرونا منتشر شد. در حال حاضر بازیکنان این تیم ایزوله شده و در قرنطینه به سر می برند.

ویتوریو گرگوتی

شماری از چهره های سرشناس نیز جان خود را در پی ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند. یکی از آن ها ویتوریو گرگوتی معمار مشهور ایتالیایی است که استادیوم المپیک بارسلون را طراحی نموده است. ویروس کرونا روز یکشنبه 25 اسفند (15 مارس) جان این آرشیتکت 92 ساله را گرفت.

پائولو مالدینی و پسرش

چند روز پیش، باشگاه میلان به شکل رسمی اعلام نمود که اسطوره و مدیر فنی حال حاضر این باشگاه یعنی پائولو مالدینی به ویروس کرونا مبتلا شده است. همچنین تست کرونای پسر او یعنی دنیل مالدینی نیز مثبت شده تا بدشانسی های این اسطوره باشگاه میلان و فوتبال ایتالیا تکمیل گردد.

منبع: dw

منبع: برترین ها

به "چهره های سرشناسی که کرونا دامن آن ها را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره های سرشناسی که کرونا دامن آن ها را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید