شروع به کار پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن و متالورژی در مشهد

به گزارش وبلاگ فاضلی، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن، صنایع معدنی، متالورژی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته عصر سه شنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد شروع به کار کرد.

شروع به کار پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن و متالورژی در مشهد

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بعضی از مسئولان خراسان رضوی به همراه سایر فعالان در حوزه سنگ و معدن و صنایع وابسته حضور داشتند.

علی جلوه معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد در این خصوص گفت: این نمایشگاه به همت شرکت های وابسته و با حضور 90 شرکت از این استان و 220 شرکت از استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، تهران، فارس، کرمان، یزد، مرکزی، زنجان و اصفهان گشایش یافته است.

او اضافه نمود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه صنعت، ابزار، ماشین آلات، برق و اتوماسیون صنعتی، معدن، متالورژی و سنگ نما است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی با همکاری سازمان صنعت و معدن برگزار می گردد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: آشنایی با جدیدترین دستاورد های بخش صنعت، معدن و متالورژی و سنگ کشور از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

جلوه بیان نمود: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن و متالورژی در 16 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن های مفاخر، فردوسی و عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده است.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد ادامه داد: این نمایشگاه از امروز تا اول شهریور 1401 طی ساعات 16 تا 22 در محل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است و پیش بینی می گردد حدود 5 هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

نمایشگاه بین المللی مشهد در سال 1377 با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت 600 هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از 40 نمایشگاه ملی و بین المللی، میزبان حدود 2 میلیون نفر بازدید کننده است.

وبلاگ فاضلی خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع به کار پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن و متالورژی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن و متالورژی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید