اتصال 5 شهر استان کرمانشاه به اینترنت 5G همراه اول

به گزارش وبلاگ فاضلی، مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه از نصب 11 سایت 5G نو در 5 شهر استان کرمانشاه اطلاع داد و گفت در آینده ای نزدیک، 9 سایت فایوجی دیگر هم راه اندازی می گردد تا کل استان زیر پوشش 5G برود.

اتصال 5 شهر استان کرمانشاه به اینترنت 5G همراه اول

حمیدرضا امیری، مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه گفت الان اینترنت 5G در شهرهای کرمانشاه، پاوه، ثلاث باباجانی، روانسر و جوانرود در دسترس است و به زودی، سایر شهرهای این استان نیز به این فناوری مجهز می شوند.

همراه اول اقدام به راه اندازی 5G کرمانشاه در شهرهای نو نموده است و مشترکان این اپراتور، به شرط داشتن گوشی 5G و تنظیمات روی گوشی خود، می توانید به این سایت ها وصل شوند و سریع ترین اینترنت موبایل را تجربه نمایند.

امیری در گفت وگو با ایرنا می گوید، ارتقای کیفیت و سرعت اینترنت در استان کرمانشاه و پایداری بهتر، از جمله مزایای نسل پنجم شبکه های موبایل است.

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه ابراز امیدواری نموده با راه اندازی سایت های 5G نو، بخش زیادی از مسائل مربوط به کیفیت خدمات اینترنت تلفن همراه در این استان رفع گردد.

او اشاره نمود اکنون 57 سایت اینترنت 4.5G (نسل چهار و نیم اینترنت و TD-LTE ) در استان کرمانشاه راه اندازی شده است. بعلاوه، در 40 سایت افزایش ظرفیت یا ارتقای فناوری و نسل موبایل اجرا شده است.

نصب 5 سایت نو در ماه های اخیر و 18 سایت 4.5G دیگر تا سرانجام سال، در دستور کار قرار گرفته است. هزینه راه اندازی هر سایت موبایل در استان کرمانشاه نزدیک به 50 میلیارد ریال است.

به گفته حمیدرضا امیری، ضریب نفوذ اپراتور همراه اول در استان کرمانشاه نزدیک به 65 درصد و بیش از 3 میلیون نفر (بیشتر از جمعیت استان) مشترک این اپراتور هستند.

این استان نزدیک به 2 میلیون نفر جمعیت دارد که در 34 شهر و 2590 روستا پراکنده شده اند.

لازم به ذکر است فعلا فقط و چند مدل گوشی چینی دیگر به اینترنت 5G ایرانسل و همراه اول وصل می شوند و گوشی های سامسونگ یا اپل، مشکل لایسنس برای اتصال به 5G ایران دارند.

بعلاوه، برای اتصال به 5G نیازی به یا بسته اینترنت خاصی نیست و با همین سیم کارت ها و بسته های 4G می تواند از اینترنت فایوجی استفاده کرد.

منبع: شبکه چی

به "اتصال 5 شهر استان کرمانشاه به اینترنت 5G همراه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال 5 شهر استان کرمانشاه به اینترنت 5G همراه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید