علم و تکنولوژی

تویوتا کمری محبوب ایرانیان مقرون به صرفه تر از چینی های بازار ایران! ، عکس

تویوتا چند ماه پیش از نسل نهم سدان محبوب خود یعنی کمری رونمایی کرد. این خودرو به زودی وارد نمایندگی ها می گردد و قیمت آن هم اکنون منتشر شده است.

30 فروردین 1403

تغییرات چشمگیر گوشی پرچمدار نو سامسونگ

چند سری اخیر خانواده گلکسی اس از نظر طراحی تفاوت قابل توجهی نسبت به یکدیگر نداشته اند و همین امر باعث شده است تا برخی مشتریان تصویر کنند که غول کره ای هیچ برنامه ای برای تغییر طراحی خانواده پرچمدار خود ندارد.

27 اسفند 1402

چگونه یک فایل PDF را در گوشی اندرویدی ویرایش و امضا کنیم؟

بسیاری از گوشی های اندرویدی قابلیت باز کردن و پشتیبانی از فایل های PDF را دارند، اما گاهی ممکن است علاوه بر مشاهده، نیاز به ویرایش یا امضا روی یک فایل PDF داشته باشید. در این زمان لازم است از برنامه های جانبی استفاده کنید. با این مقاله از خبرنگاران همراه...

9 بهمن 1402

اتصال 5 شهر استان کرمانشاه به اینترنت 5G همراه اول

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه از نصب 11 سایت 5G نو در 5 شهر استان کرمانشاه اطلاع داد و گفت در آینده ای نزدیک، 9 سایت فایوجی دیگر هم راه اندازی می گردد تا کل استان زیر پوشش 5G برود.

5 دی 1402

جلد اول کتاب بیست قطعه برای دف به چاپ دوم رسید

به گزارش خبرنگاران در قزوین، جلد اول کتاب بیست قطعه برای دف در سال 1400 منتشر شده بود. کتاب های بیست قطعه برای دف شامل قطعات پیشرفته برای این ساز است.

15 مرداد 1402

آگهی های اعجاب انگیز برای گوشی های آیفون با پرنده آبی، عکس

زومیت نوشت: دارندگان آیفون هایی که هنوز اپلیکیشن توییتر را به روزرسانی نکرده اند، گوشی خود را با قیمت هزاران دلار به فروش گذشته اند.

10 مرداد 1402

هشدار کارشناسان: تلفن های همراه به مکالمات شما گوش می دهند ، چه راهکار هایی وجود دارد؟

تلفن های همراه بدون اجازه صاحبان خود، به گفت وگوهایشان گوش می دهند. کارشناسان ضمن اعلام این پیغام هشدار دهنده، راهکارهایی برای جلوگیری از این اتفاق ارائه داده اند.

25 تیر 1402

معرفی برترین همبازیان رونالدو در مستطیل سبز

بات چتِ مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته شرکت آمریکایی اُپن اِی.آی که ChatGPT نام دارد، تیم منتخب برترین بازیکنانی که در کنار کریستیانو رونالدو بازی کردند.

27 فروردین 1402

امکان رزرو اسکان زائران به وسیله اپلیکیشن شهر من

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: اطلاعات مربوط به اسکان زائران در ایام نوروز در اپلیکیشن شهرمن جانمایی شده است.

2 فروردین 1402

انتشار ویدیوی جعبه گشایی گلکسی A34 و A54 پیش از معرفی رسمی

گلکسی A34 و A54 به احتمال زیاد چهارشنبه همین هفته به طور رسمی معرفی خواهند شد.

23 اسفند 1401

تار های صوتی الکترونیکی ابداع شدند

برای کسانی که صدای خود را به علت جراحی یا بعضی شرایط دیگر از دست داده اند، زندگی می تواند بسیار سخت باشد. اکنون گروهی از پژوهشگران دانشگاه چینهوا (Tsinghua) در پکن، دستگاه ساده ای را مهندسی نموده اند که می تواند توانایی گفتار را به افراد بی صدا بازگرداند....

19 اسفند 1401

مشاهدۀ عجایب اقیانوسی در یکی از عمیق ترین گودال های جهان

یکی از عمیق ترین درازگودال های روی زمین یعنی گودال کِرمادِک در جنوب اقیانوس آرام خاستگاه موجودات دریایی عجیبی است که به ندرت دیده شده اند. این موجودات در منطقه هادال زندگی می نمایند، در اعماقی بین 20 هزار تا 36 هزار فوت (6 هزار تا 11 هزار متر). حالا در یک سفر...

16 اسفند 1401

مشارکت همراه اول در هفتمین مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر

مرکز تحقیق وتوسعه همراه اول با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، از رویداد مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (مهما) حمایت می نماید.

13 اسفند 1401

واتس اپ و اینستاگرام به چت بات مبتنی بر فناوری GPT مجهز می شوند

هوشیو: به لطف هوش مصنوعی و فناوری های نوظهوری مانند مدل زبانی GPT، شاهد عصر نوی در نحوه تعامل با مشتریان هستیم. مجموعه های تجاری در کوشش اند تا در نحوه تعامل با مشتریان خود بازنگری نمایند و جهت مدیریت حجم بالای ترافیک تماس و کاهش اتلاف منابع، از چت بات ها...

6 اسفند 1401

آرایشگر ها اجازه ارائه خدمات پزشکی را ندارند

دکتر بابک سلحشور اضافه کرد: متاسفانه طی سال های اخیر شاهد افزایش ارائه خدمات پزشکی به ویژه در حوزه زیبایی به وسیله افراد غیر متخصص و فاقد صلاحیت هستیم که همین امر مقدار آسیب و در پی آن شکایات مطرح شده در کمیسیون ها را افزایش داده است.

1 اسفند 1401

کانتر استرایک رکورد تعداد بازی های همزمان استیم را شکست

بازی کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو (Counter Strike: Global Offensive یا CS:GO) یکی از عناوین به شدت پرطرفدار در سبک شوتر است. این بازی حدود 11 سال سابقه داشته و از عناوین قدیمی و بسیار پیروز روی کامپیوتر است. نکته جالب هم اینجاست که این بازی تنها روی پلتفرم کامپیوتر عرضه...

26 بهمن 1401

اپل سال آینده برای 10 سالگی اپل واچ، مدل سری ایکس را معرفی می نماید

یکی از تحلیلگران شرکت تحقیقاتی Omdia در گزارشی مدعی شده است که اپل واچ سری ایکس نمایشگر 1.89 و 2.04 اینچی خواهد داشت که هر کدام از آن ها 5 تا 10 درصد از اپل واچ سری 8 بزرگ تر هستند. درحالی که اپل واچ ها از نمایشگر چهارگوش بهره می برند، به خاطر حاشیه های گرد، فضای...

22 بهمن 1401

فروش کنسول پلی استیشن 5 از مرز 32 میلیون دستگاه عبور کرد

کنسول پلی استیشن 5 یکی از پیروز ترین و قدرتمندترین کنسول های تاریخ بازی های ویدئویی است. سونی با این کنسول توانست قدرت خود را در نسل 9 نشان دهد و عملکرد بسیار خوبی در زمینه فروش این کنسول داشت. در اوایل عرضه پلی استیشن 5 به علت قرنطینه و مشکلاتی که پیش آمد...

20 بهمن 1401

رونمایی از جگوار با فناوری نو

تحویل جگوار I-Pace در اروپا و آمریکای شمالی در سال 2018 شروع شد و اکنون این کراس اوور الکتریکی با تغییرات ظاهری ظریف و ارتقا های فنی قابل توجه از مدل جدیدی رونمایی می نماید.

26 دی 1401

مدیرعامل شرکت آنر: تلفن هوشمند 5G آنر تا ماه دسامبر سال 2019 وارد بازار می گردد

ژائو مینگ، مدیرعامل شرکت آنر بیان کرد که این شرکت تا سرانجام سال، یک تلفن همراه 5G را وارد بازار خواهد نمود. وی در جدیدترین مصاحبه خود این موضوع را مطرح و کاربران را برای سال 2019 امیدوار کرد.

4 دی 1401
تعداد: (173)