واتس اپ و اینستاگرام به چت بات مبتنی بر فناوری GPT مجهز می شوند

به گزارش وبلاگ فاضلی، هوشیو: به لطف هوش مصنوعی و فناوری های نوظهوری مانند مدل زبانی GPT، شاهد عصر نوی در نحوه تعامل با مشتریان هستیم. مجموعه های تجاری در کوشش اند تا در نحوه تعامل با مشتریان خود بازنگری نمایند و جهت مدیریت حجم بالای ترافیک تماس و کاهش اتلاف منابع، از چت بات ها برای دستیابی به این هدف بهره بگیرند. در پاسخ به این احتیاج، آژانس محصولات و خدمات فناوری Noesis.Tech میخواهد که به یاری چت بات نو خود، فناوری پیشرفته GPT را با اینستاگرام و واتس اپ ادغام کند.

واتس اپ و اینستاگرام به چت بات مبتنی بر فناوری GPT مجهز می شوند

Siddharth Bhansali، بنیان گذار Noesis.Tech، طی مصاحبه ای از رویکرد این شرکت جهت فراهم آوردن تجربه های تازه برای کاربران ابراز هیجان کرد و گفت: چت بات مجهز به فناوری GPT ما، نحوه تعامل برندها با مشتریان را متحول خواهد نمود و باعث می گردد که کاربران به خدماتی آینده نگرانه دسترسی داشته باشند. به این منظور، شرکت Noesis.Tech مدل GPT-3 را با حجم وسیعی از داده های زبانی و مکالمه ای آموزش داده و آن را برای پاسخ به نیازهای گوناگون مشتریان طراحی نموده است. می توان گفت که ساختار این چت بات، به نوعی دچار بازطراحی شده تا برای تعامل با طیف گسترده ای از کاربران مورداستفاده قرار بگیرد.

فناوری GPT-3 و تحولی در زمینه تعامل کسب وکارها و مشتریان

Bhansali در ادامه می گوید: ما از فناوری هوش مصنوعی برای افزایش بهره وری مشتریان در انجام امور خود استفاده می کنیم و از این بابت، بسیار هیجان زده هستیم. کاربران ما می توانند با استفاده از ربات های آموزش دیده با GPT به توانمندی هایی دست پیدا نمایند که پیش ازاین ممکن نبود. این چت بات باعث می گردد که برندها یک رسانه جامع برای تعامل با کاربران خود و درک عمیق نیازهای آنها در اختیار داشته باشند.

نسخه آزمایشی این چت بات در حال حاضر فعالیت خود را در واتس اپ و اینستاگرام شروع نموده و قادر است که جریان های مکالمه ای پیچیده را به صورت لحظه ای مدیریت کند. بعلاوه، Noesis.Tech با ارائه به روزرسانی های مداوم و خدمات پشتیبانی منظم و دقیق، سعی دارد تا از عملکرد بهینه محصول خود مطمئن گردد و رضایت مشتریان سازمانی خود را فراهم کند.

منبع: انتخاب

به "واتس اپ و اینستاگرام به چت بات مبتنی بر فناوری GPT مجهز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتس اپ و اینستاگرام به چت بات مبتنی بر فناوری GPT مجهز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید