نرم افزار و اپلیکیشن

چگونه یک فایل PDF را در گوشی اندرویدی ویرایش و امضا کنیم؟

بسیاری از گوشی های اندرویدی قابلیت باز کردن و پشتیبانی از فایل های PDF را دارند، اما گاهی ممکن است علاوه بر مشاهده، نیاز به ویرایش یا امضا روی یک فایل PDF داشته باشید. در این زمان لازم است از برنامه های جانبی استفاده کنید. با این مقاله از خبرنگاران همراه...

9 بهمن 1402

آگهی های اعجاب انگیز برای گوشی های آیفون با پرنده آبی، عکس

زومیت نوشت: دارندگان آیفون هایی که هنوز اپلیکیشن توییتر را به روزرسانی نکرده اند، گوشی خود را با قیمت هزاران دلار به فروش گذشته اند.

10 مرداد 1402

امکان رزرو اسکان زائران به وسیله اپلیکیشن شهر من

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: اطلاعات مربوط به اسکان زائران در ایام نوروز در اپلیکیشن شهرمن جانمایی شده است.

2 فروردین 1402

کانتر استرایک رکورد تعداد بازی های همزمان استیم را شکست

بازی کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو (Counter Strike: Global Offensive یا CS:GO) یکی از عناوین به شدت پرطرفدار در سبک شوتر است. این بازی حدود 11 سال سابقه داشته و از عناوین قدیمی و بسیار پیروز روی کامپیوتر است. نکته جالب هم اینجاست که این بازی تنها روی پلتفرم کامپیوتر عرضه...

26 بهمن 1401

فروش کنسول پلی استیشن 5 از مرز 32 میلیون دستگاه عبور کرد

کنسول پلی استیشن 5 یکی از پیروز ترین و قدرتمندترین کنسول های تاریخ بازی های ویدئویی است. سونی با این کنسول توانست قدرت خود را در نسل 9 نشان دهد و عملکرد بسیار خوبی در زمینه فروش این کنسول داشت. در اوایل عرضه پلی استیشن 5 به علت قرنطینه و مشکلاتی که پیش آمد...

20 بهمن 1401

تیم نینجا از بازی دنیا باز Rise of the Ronin برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد؛ تریلر آن را دیدن کنید

سونی و استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) به تازگی از بازی اکشن و نقش آفرینی Rise of the Ronin برای پلی استیشن 5 رونمایی نموده اند.

27 شهریور 1401

طرز تهیه دسر پان اسپانیا چگونه است؟

با آموزش طرز تهیه دسر پان اسپانیا می توانید یک دسر پودینگ لایه ای با ظاهری خیره کننده و طعمی باورنکردنی درست کنید. این دسر به کلاً به صورت لیوانی و غیر لیوانی تهیه می گردد. پان لایه لایه شکلاتی از آن دسرهایی است که همه دوست دارند، به ویژه برای مهمانی ها،...

11 مرداد 1401

چرا سرعت وا ی فای در گوشی من پایین است؟

در زمینه مسائل سرعت وای فای گوشی دلایل مختلفی وجود دارد و با آنالیز این مسائل و پیدا کردن ریشه آن ها، احتمالا سرعت اینترنت گوشی بهبود پیدا می نماید. در ادامه به چگونگی انجام این کار می پردازیم.

7 مرداد 1401

جزئیات گرافیکی نسخه نسل نهمی بازی Biomutant اعلام شد

شرکت THQ Nordic و استودیو Experiment 101 از نسخه ویژه نسل نهمی بازی Biomutant برای کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ اس رونمایی کردند. نسخه نسل نهمی این بازی در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) و با قیمت 40 دلار (40 یورو یا 40 پوند) عرضه خواهد شد.

3 مرداد 1401

تریلر نو بازی Suicide Squad گیم پلی آن را نشان می دهد

پس از اینکه چند نمایش سینمایی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League دیدیم، بالاخره استودیو راک استدی تصمیم گرفت تا اولین نمایش گیم پلی این اثر را در مراسم گیم اواردز سال جاری نشان دهد.

25 تیر 1401

فراخوان برگزاری مسابقه ملی عکاسی با موضوع حفظ محیط زیست

مسابقه عکاسی به مناسبت هفته گرامیداشت بهداشت و سلامت ویژه دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی سراسر کشور و با هدف جلب توجه به مقوله حفظ محیط زیست، در بستر نرم افزار شاد برگزار می گردد.

2 تیر 1401

کال آو دیوتی در یک سال گذشته بیش از 50 میلیون کاربر خود را از دست داده است

مجموعه ندای وظیفه (Call of Duty) یکی از پرطرفدارترین مجموعه های شوتر در تاریخ بازی های ویدیویی است. حال این طور که به نظر می رسد این مجموعه در حال از دست دادن کاربر است. طبق اولین گزارش سرمایه گذاری که از طریق اکتیویژن (Activision) منتشر شده است، تعداد بازیکنان ندای...

26 خرداد 1401

گلکسی A52s در برابر آنر 50؛ نبرد میان رده های قدرتمند و خوش قیمت

در این مطلب قصد داریم به مقایسه دو گوشی میان رده اما بسیار ارزشمند گلکسی A52s و آنر 50 از دو برند محبوب یعنی سامسونگ و آنر بپردازیم تا ببینیم در نهایت کدام یک گزینه بهتری است.

25 اردیبهشت 1401

خدمت رسانی سریعتر تیپاکس با افتتاح هاب اصفهان

مرکز عملیات اصفهان، یکی از هاب های بزرگ تیپاکس در کشور است که برای خدمت رسانی سریع و به روز و بعلاوه رفاه حال مشتریان، آغاز به فعالیت نموده است.

27 دی 1400

تعمیرات موبایل با قطعات اصلی را از مراکز معتبر بخواهید

اگر کاربران به منظور خرید قطعات مختلف موبایل به بازار مراجعه نمایند متوجه تفاوت قیمتی قطعات می شوند. بسیاری از این قطعات تقلبی و غیر اصلی هستند که بخش زیادی از جنس های موجود در بازار از همین نوع است. مخصوصا باتری موبایل که مهم ترین قطعه محسوب می گردد....

25 دی 1400

فروش اینترنتی خبرنگاران در کرمانشاه شروع شد

فروشگاه اینترنتی خبرنگاران (خبرنگاران) با حضور معاون استاندار کرمانشاه و مدیریت منطقه 15 این شرکت فعالیت خود را در کرمانشاه شروع کرد.

15 دی 1400

کاهش فراوری زباله خانگی در مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: سال 98 روزانه 2 هزار و 60 تُن زباله فراوری می شد، اما این رقم در حال کاهش و به هزار و 954 تُن رسیده است.

15 آذر 1400

با انواع سیستم های مدیریت ناوگان رباتیک آشنا شوید

چندین شرکت مختلف در سراسر دنیا شروع به استفاده از پتانسیل ربات های سیار کرده اند. سیستم مدیریت ناوگان (FMS) برای مدیریت و کنترل چندین ربات فعال در واحدها اجرا می شود. استفاده از این سیستم امکان مدیریت کامل و متمرکز ناوگان رباتیک را فراهم می کند و به اپراتورها...

2 آذر 1400

دکتر بر اساس تقاضا چگونه کار می نماید

ضروری است در خصوص اجرایی کردن طرح پیروز عملیاتی دکتر بر اساس تقاضا به ویژه در شرایط شیوع همه گیری ویروس کرونا در همه کشورها تصمیم گیری گردد.

26 آبان 1400

خطرات جدی باتری مستعمل برای محیط زیست و انسان، باتری ها از سایر پسماندها تفکیک شوند

باتری وسیله ای متشکل از یک یا چند سلول الکتروشیمیایی با اتصالات خارجی است که برای تامین انرژی دستگاه های الکتریکی مانند چراغ قوه، تلفن های همراه و خودروهای برقی استفاده می شود با این وجود باتری ها حاوی مواد سمی و فلزات سنگینی هستند که می توانند محیط...

26 خرداد 1400
تعداد: (32)