استفاده از ظرفیت مرکز آنالیز های استراتژیک در پیشبرد برنامه های دولت در حوزه ورزش و جوانان

به گزارش وبلاگ فاضلی، در ملاقات رئیس مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری با وزیر ورزش و جوانان، راه چاره های نقش آفرینی فعالانه این مرکز در پیشبرد و تحقق برنامه های دولت مردمی در حوزه ورزش و جوانان مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

استفاده از ظرفیت مرکز آنالیز های استراتژیک در پیشبرد برنامه های دولت در حوزه ورزش و جوانان

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ فاضلی، در این ملاقات دکتر محمدصادق خیاطیان با اشاره به حیطه وظایف و کارکرد های مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری، به مرور زمینه های همکاری این مرکز با وزارت ورزش و جوانان پرداخت و برای نقش آفرینی فعالانه و ثمربخش مرکز در حوزه مطالعاتی و پژوهشی برای تحقق برنامه های دولت مردمی در حوزه ورزش و جوانان اعلام آمادگی کرد.

در این ملاقات طرفین در مورد ضرورت ترویج گفتمان عدالت و جمهوریت و راه چاره های تحقق آن در حوزه ورزش و جوانان به تبادل نظر پرداختنند. واگذاری سهام دو تیم استقلال و پرسپولیس به مردم و راه چاره های توسعه استفاده عمومی از اماکن ورزشی از جمله مواردی بود که در این ملاقات در مورد آن بحث و آنالیز شد.

در ادامه این جلسه بعلاوه با توافق طرفین مقرر شد که مرکز آنالیز های استراتژیک با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سایر دستگاه های ذیربط، در زمینه تهیه سند توسعه دیپلماسی ورزشی نقش آفرینی کند.

دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز در این ملاقات با استقبال از همکاری این وزارتخانه با مرکز آنالیز های استراتژیک در حوزه های مختلف، بر ضرورت ارتقای ارتباط شبکه نخبگانی مرتبط با حوزه های ماموریتی این وزارتخانه با مرکز آنالیز های استراتژیک تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استفاده از ظرفیت مرکز آنالیز های استراتژیک در پیشبرد برنامه های دولت در حوزه ورزش و جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت مرکز آنالیز های استراتژیک در پیشبرد برنامه های دولت در حوزه ورزش و جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید