ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر طرفدار با یک تغییر مهم ، نیمکت نشینی ستاره سرخ ها و رونمایی از پریرا

به گزارش وبلاگ فاضلی، تیم پرسپولیس امروز در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر میزبان طرفدار است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر طرفدار با یک تغییر مهم ، نیمکت نشینی ستاره سرخ ها و رونمایی از پریرا

به گزارش وبلاگ فاضلی آنلاین، تیم پرسپولیس امروز دوشنبه از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف طرفدار می رود.

تیم طرفدار، سال گذشته در نخستین دوره حضورش در لیگ برتر خیلی به پروپای پرسپولیس پیچید و به راحتی به قرمزها امتیاز نداد. این تیم در هر 2 بازی رفت وبرگشت سرخپوشان را با نتیجه مساوی متوقف کرد و شاید اصلا یکی از دلایل قهرمان نشدن یحیی در رقابت با فرهاد مجیدی بود. اما سال جاری و در بازی رفت 2 تیم بالاخره نخستین برد پرسپولیس مقابل طرفدار به دست آمد، آن هم با نتیجه پرگل 3 بر یک. ستاره آن مسابقه سعید صادقی بود که 2 گل زد و امروز هم بعد از مدت ها مصدومیت و غیبت می تواند به ترکیب اصلی تیمش برگردد. صادقی بعد از هفته ها بالاخره در بازی با نفت آبادان به زمین رفت و حدود 30 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد. او امروز فرصت دارد درخشش و گلزنی در بازی رفت را تکرار کند اما دیگر گلزن آن مسابقه یعنی یورگن لوکادیا در پرسپولیس حضور ندارد. به جای او لئاندرو پریرا آمده که احتمالا امروز برای نخستین بار با پیراهن پرسپولیس در زمین دیده خواهد شد. هر چند با توجه به درخشش زوج دیاباته و آل کثیر در بازی قبلی، احتمال قرار گرفتن پریرا در ترکیب اصلی خیلی کم خواهد بود.

یحیی امروز تمامی بازیکنانش را در اختیار دارد و بعد از مدت ها بدون محروم و مصدوم به مصاف حریف می رود. علیرضا بیرانوند هم بعد از سپری کردن محرومیتش به ترکیب برگشته تا در پی دوازدهمین کلین شیت خودش در این فصل باشد. در آن سوی میدان و درون دروازه طرفدار هم دروازه بانی می ایستد که سابقه حضور در تیم ملی امید را دارد و یکی از پدیده های فصل جاری است. اگر نمرات متریکا را ملاک ارزیابی بازیکنان بدانیم، برترین بازیکن های 2 تیم پرسپولیس و طرفدار در این فصل دروازه بان ها بوده اند؛ بیرانوند و خالدآبادی در جدول گلرهای لیگ برتر به ترتیب رتبه اول و دوم را دارند.

اما کادر فنی پرسپولیس برای این ملاقات احتمالا نفرات زیر را به میدان خواهد فرستاد:

علیرضا بیرانوند پس از پشت سر گذاشتن دوره محرومیتش به چارچوب دروازه سرخ ها بازخواهد گشت هرچند که احمد گوهری هم در نبود گلر ملی پوش جانشین مطمئنی برای گلر ملی پوش بود.

گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلیگنجی با اینکه در ملاقات هفته گذشته پرسپولیس عملکرد قابل قبولی نداشتند اما همچنان مطمئن ترین انتخاب یحیی برای زوج میانی قبل دفاع هستند.

دانیال اسماعیلی فر در دفاع راست جایگاه ثابتی پیدا نموده اما سرخ ها در دفاع چپ همچنان دچار مشکل هستند. پس از اشتباه علی نعمتی در بازی با فولاد این مدافع نیمکت نشین شد و حید امیری در این پست به میدان رفت هرچند امیری هم در بازی هفته گذشته سرخ ها مقابل صنعت نفت چندان عملکرد قابل دفاعی نداشت و یحیی گل محمدی در دقایق پایانی دوباره نعمتی را به بازی فرستاد، به همین علت باید منتظر ماند و دید تا سرمربی قرمزها برای این ملاقات از بین وحید امیری و علی نعمتی کدامیک در ترکیب اصلی قرار می دهد.

سینا اسدبیگی در کنار میلاد سرلک میانه میدان پرسپولیس را پوشش می دهند و سعید صادقی در نقش وینگر راست و مهدی ترابی وینگر چپ خواهد بود.

اما دست یحیی گل محمدی در خط حمله بازتر شده و به غیر از شیخ دیاباته که مهاجم هدف و اصلی سرخ هاست،در این بازی آل کثیر زوج او خواهد بود. به این ترتیب محمد عمری در این بازی نیمکت نشین خواهد شد. پریرای برزیلی هم احتمالا در نیمه دوم به میدان خواهد آمد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسد بیگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، شیخ دیاباته، عیسی آل کثیر.

منبع: همشهری آنلاین

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر طرفدار با یک تغییر مهم ، نیمکت نشینی ستاره سرخ ها و رونمایی از پریرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر طرفدار با یک تغییر مهم ، نیمکت نشینی ستاره سرخ ها و رونمایی از پریرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید