تعبیر خواب تجملات

به گزارش وبلاگ فاضلی، با تعبیر خواب تجملات در زندگی و دیدن وسایل تجملی مانند گوهر و کریستال در خواب همراه مجموعه تعبیر خواب مجله اینترنتی خبرنگاران باشید.

تعبیر خواب تجملات

سرویس سرگرمی - هر چیز گرانبهایی که در زندگی طبیعی ما از لحاظ مادی ارزش فراوان داشته باشد در خواب خود را به صورت تجملات و یا اشیایی مانند گوهر و کریستال خود را نشان می دهند.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

تعبیر خواب تجملات

لیلا برایت می گوید: اگر در خواب ببینید که با تجملات زندگی می کنید، به این معنا است که در امور اقتصادی دچار ضرر می شوید.

آنلی بیتون می گوید: اگر در خواب زن فقیری ببیند که از تجملات زندگی لذت می برد، به این معنا است که تغییر و تحولاتی خوشایند پیش رو دارد.

تعبیر خواب وسایل تجملی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: کریستال در زندگی روزمره ما چیزی است تجملی و ظریف که در خواب نیز همین ظرافت و تفنن خویش را حفظ می نماید. اگر در خواب دیدید ظرفی از کریستال دارید با زنی دارای همین خصوصیات روبه رو می شوید و چنانچه این ظرف ازدست شما بیفتد و بشکند او را از دست می دهید.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: هر چیز خوبی در زندگی روزمره ما که ارزش مادی و معنوی فراوان دارد و در خواب های ما می تواند به شکل گوهر متجلی ظاهر گردد. زن خوب گوهر است. فرزند شایسته و برومند گوهر است. علم و دانش گوهر است. سخن به جا و خوب گوهر است و این زیاد بستگی پیدا می نماید به وضع و شرایطی که در بیداری دارید.

منبع: setare.com

به "تعبیر خواب تجملات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب تجملات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید