تیم نینجا از بازی دنیا باز Rise of the Ronin برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ فاضلی، سونی و استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) به تازگی از بازی اکشن و نقش آفرینی Rise of the Ronin برای پلی استیشن 5 رونمایی نموده اند.

تیم نینجا از بازی دنیا باز Rise of the Ronin برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد؛ تریلر آن را دیدن کنید

فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، رئیس استودیوی تیم نینجا، در رابطه با بازی بیان نمود:

Rise of the Ronin یک بازی اکشن و نقش آفرینی دنیا باز با تمرکز بر مبارزه است که در ژاپن و در زمان تغییرات بزرگ اتفاق می افتد. بازی در واقع در خاتمه دوره 300 ساله ادو (Edo) جریان دارد که معمولا به عنوان باکوماتسو شناخته می گردد. در اواخر قرن نوزدهم، ژاپن با یکی از تاریک ترین دوران خود روبرو است زیرا با حاکمان ستمگر و بیماری های مرگبار خود دست و پنجه نرم می نماید. این در حالی است که نفوذ غرب با ادامه جنگ داخلی بین ارتش شوگون سالاری توکوگاوا و جناح های ضد آن ها بیشتر می گردد.

در این زمان که هرج و مرج همه جا را فرا گرفته، شما مظهر یک رونین به عنوای جنگجویی بدون ارباب و آزارد هستید. بازی یک اثر تازه و متفاوت از تیم نینجا است که شما را در دنیایی با الهام از تاریخ ژاپن غرق خواهد نمود و در عین حال اکشن مشهور خود را با کاتاناها و امثال آن گرد هم می آورد. از طرفی با سلاح گرم تازهی که شخصیت منحصر به فرد دوره زمانی بازی را به تصویر می کشد، قرار است به عنوان المان متفاوت گیم پلی بازی عمل کند.

یاسودا در ادامه اضافه کرد:

او در نهایت با اشاره به داستان و شخصیت ها بیان نمود:

بازی Rise of the Ronin در سال 2024 برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تیم نینجا از بازی دنیا باز Rise of the Ronin برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم نینجا از بازی دنیا باز Rise of the Ronin برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید