کانتر استرایک رکورد تعداد بازی های همزمان استیم را شکست

به گزارش وبلاگ فاضلی، بازی کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو (Counter Strike: Global Offensive یا CS:GO) یکی از عناوین به شدت پرطرفدار در سبک شوتر است. این بازی حدود 11 سال سابقه داشته و از عناوین قدیمی و بسیار پیروز روی کامپیوتر است. نکته جالب هم اینجاست که این بازی تنها روی پلتفرم کامپیوتر عرضه شد ولی عملکرد بسیار خوبی داشت.

کانتر استرایک رکورد تعداد بازی های همزمان استیم را شکست

حال پس از این مدت، یکی از مجله های گیمینگ متوجه شده که بازی کانتر استرایک رکورد خودش را در زمینه داشتن بازیکنان همزمان شکسته است. به این شکل که در هفته گذشته این بازی نزدیک به 1.3 میلیون کاربر همزمان داشته که عدد بسیار زیادی در جهانی گیمینگ است.

اگر بخواهیم دقیق آنالیز کنیم، حدود 3 سال پیش، زمانی که جهان در قرنطینه بود، کانتر استرایک توانست رکورد 1.309 میلیون نفر همزمان آنلاین را بزند. همانطور که گفتیم در آن موقع قرنطینه بود و منطقی است که افراد زیادی به تجربه بازی های متفاوت روی بیاورند. حال هفته گذشته این رقم به 1.32 میلیون نفر افزایش پیدا نموده که باعث شده رکورد گذشته را بشکند.

در حال حاضر استیم بازی کانتر استرایک: گلوبال آفینسیو را پرطرفدارترین بازی می داند. همینطور اینکه این بازی تنها عنوان اسپورت بوده که بیش از 1 میلیون کاربر همزمان را داشته است. نکته جالب اینجاست که رقبای دیگر در این زمینه حتی نزدیک کانتر استرایک هم نیستند. به این شکل که دوتا 2 (Dota 2) نزدیک به 653 هزار نفر کاربر فعال داشته و پابجی (PUBG) نزدیک به 452 هزار نفر کاربر دارد.

مجموعه کانتر سابقه بسیار زیادی در جهانی گیمینگ دارد و یکی از پرطرفدارترین عناوین شوتر است. یکی از نکات مثبت این بازی سبک بودن آن است که باعث می گردد روی سخت افزارهای مختلف اجرا گردد. همین باعث افزایش دسترسی به آن شده و هواداران آن را نیز از پیش هم بیشتر نموده است. کاربران کانتر نیز نسبت به آن وفادار بوده و باعث شدند تا موفقیت خود را همچنان حفظ کند. حال باید دید که این بازی در ادامه راه چگونه عمل خواهد نمود. البته امکان دارد که در آینده ما شاهد یک بازی تازه از مجموعه کانتر استرایک باشیم.

منبع: Eurogamer.net

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

28,497,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

13,280,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,200,560

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,958,140

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "کانتر استرایک رکورد تعداد بازی های همزمان استیم را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانتر استرایک رکورد تعداد بازی های همزمان استیم را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید