ردمی نوت 12 پرو پلاس در تاریخ 15 دی راهی بازارهای جهانی می گردد

به گزارش وبلاگ فاضلی، ساعاتی قبل شیائومی رسما اعلام نمود که گوشی ردمی نوت 12 پرو پلاس در تاریخ 15 دی برای بازارهای جهانی عرضه می گردد. این گوشی که حدود دو ماه قبل در چین معرفی شده از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بهره می برد.

ردمی نوت 12 پرو پلاس در تاریخ 15 دی راهی بازارهای جهانی می گردد

با وجود اینکه شیائومی اشاره ای به عرضه دیگر مدل های این خانواده نکرده، اما به احتمال زیاد مدل های ردمی نوت 12 و 12 پرو هم به دست کاربران سایر کشورها می رسند. در این میان باید به مدل دیسکاوری هم اشاره کنیم که عملا همان ردمی نوت 12 پرو پلاس محسوب می گردد با این تفاوت که از شارژ 210 واتی پشتیبانی می نماید. به احتمال زیاد این مدل محدود به بازار چین باقی می ماند.

طی سال های گذشته گوشی های سری ردمی نوت با استقبال گسترده کاربران روبرو شده اند و مدتی قبل شیائومی از فروش بیش از 300 میلیون واحد از این گوشی ها اطلاع داد که 72 میلیون واحد از آن ها در هند به فروش رسیده است. در این میان هنوز معین نیست گوشی های سری ردمی نوت 12 با چه قیمتی به دست کاربران ساکن کشورهای مختلف می رسند.

برای مقایسه باید بگوییم که سال گذشته ردمی نوت 11 با قیمت 180 دلار راهی بازار جهانی شد و شیائومی برای مدل ردمی نوت 11S قیمت 250 دلار را معین کرد. بعلاوه کاربران برای خرید مدل های ردمی نوت 11 پرو و نوت 11 پرو به ترتیب با قیمت 300 و 330 دلار روبرو شدند. بنابراین باید ببینیم آیا سال جاری شیائومی نسل نو این گوشی ها را با قیمت مشابه ارائه می دهد یا نه.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ردمی نوت 12 پرو پلاس در تاریخ 15 دی راهی بازارهای جهانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی نوت 12 پرو پلاس در تاریخ 15 دی راهی بازارهای جهانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید