ضربه بی علت کی روش به فوتبال ایران؛ ضرر 7 میلیاردی با تصمیم عجیب مرد پرتغالی

به گزارش وبلاگ فاضلی، لیست ناقص کی روش با بیست و پنج نفر، 5/6 میلیارد تومان به فوتبال ایران ضرر زد.

ضربه بی علت کی روش به فوتبال ایران؛ ضرر 7 میلیاردی با تصمیم عجیب مرد پرتغالی

به گزارش همشهری ، یکی از موضوعات گیج کننده ای که همچنان برای اهالی فوتبال در ایران مجهول به جای مانده، این است که چرا کارلوس کی روش از امکان قرار دادن 26بازیکن در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی استفاده نکرد و لیستش را با فقط 25بازیکن بست.

خیلی ها منتظر بودند که شاید کی روش در آخرین فرصت ها نفر بیست وششم را هم به اردو فرا بخواند، اما گویا دیگر خبری نیست. خودش در تهران گفت لیست مورد نظر نهایی است و البته کل تیم هم به قطر اعزام شد و خلاص.

پرهیز کی روش از دعوت نفر 26انتقاد های بسیار زیادی را در پی آورده است، چرا که حداقل حسن استفاده از این ظرفیت آن بود که یک فوتبالیست جوان به قطر برود و کسب تجربه کند یا دست کم در اتمسفر یک میدان بزرگ قرار بگیرد.

کی روش، اما این فرصت را از تیم ملی ایران گرفت و البته که زیان فنی، تنها ضرر رویکرد او نبوده است. براساس قوانین فیفا، از روز اول برپایی اردو های جام جهانی، به باشگاه های بازیکنان حاضر در مسابقات روزانه 10هزار دلار پرداخت می گردد. به این ترتیب اگر یک بازیکن از لیگ برتر به اردوی تیم ملی دعوت می شد و حتی ما در همان مرحله گروهی اوت می شدیم، باشگاه آن بازیکن 180هزار دلار (حدود 6.5میلیارد تومان) از فیفا پاداش می گرفت، اما کی روش به دلایل نامشخص این فرصت را از فوتبال ایران گرفت.

منبع: فرارو

به "ضربه بی علت کی روش به فوتبال ایران؛ ضرر 7 میلیاردی با تصمیم عجیب مرد پرتغالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضربه بی علت کی روش به فوتبال ایران؛ ضرر 7 میلیاردی با تصمیم عجیب مرد پرتغالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید