فراخوان برگزاری مسابقه ملی عکاسی با موضوع حفظ محیط زیست

به گزارش وبلاگ فاضلی، مسابقه عکاسی به مناسبت هفته گرامیداشت بهداشت و سلامت ویژه دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی سراسر کشور و با هدف جلب توجه به مقوله حفظ محیط زیست، در بستر نرم افزار شاد برگزار می گردد.

فراخوان برگزاری مسابقه ملی عکاسی با موضوع حفظ محیط زیست

مسابقه بزرگ ملی با عنوان هر دانش آموز یک محیط یار به مناسبت هفته گرامیداشت بهداشت و سلامت ویژه دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی سراسر کشور و با هدف جلب توجه آنان و خانواده هایشان به مقوله حفظ محیط زیست، در بستر نرم افزار شاد برگزار می گردد.

علاقمندان می توانند آثار خود را در موضوعات جنگل ها ریه زمین، معدن و منابع طبیعی، منابع طبیعی و حیات انسان، همیاران طبیعت، حفاظت از منابع طبیعی و بعلاوه طبیعت هدیه الهی از تاریخ 29 اسفند ماه تا 15 فروردین 1401 برای حساب کاربری ایجاد شده در نرم افزار شاد با شناسه (Mohityar@) ارسال نمایند.

از قواعد شرکت در مسابقه می توان به همخوان بودن عکس ارسالی با موضوعات عکاسی، الزامی بودن حضور تصویر محیط یار در عکس ارسالی و نیز مجاز بودن ارسال تنها یک اثر برای هر دانش آموز، اشاره نمود.

شعار سال جاری سازمان جهانی بهداشت در سال 2022 با رویکردی محیط زیستی، تحت عنوان سیاره ما، سلامتی ما معین شده است که به خوبی ارتباط سلامتی با محیط زیست را نمایان می نماید.

این مسابقه با همکاری دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، سازمان حفاطت محیط زیست کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.

داوری آثار و اهدای مشوق های آموزشی را سازمان حفاظت محیط زیست برای 320 دانش آموز (10 دانش آموز در هر استان) بر عهده گرفته و برگزاری مراسم و برپایی نمایشگاه آثار منتخب را وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت جهاد کشاورزی برگزار می نماید.

مراسم و نمایشگاه در هفته اول اردیبهشت ماه و به مناسبت هفته سلامت، با حضور وزرای بهداشت، کشاورزی و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست، برپا خواهد شد.

وبلاگ فاضلی فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فراخوان برگزاری مسابقه ملی عکاسی با موضوع حفظ محیط زیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان برگزاری مسابقه ملی عکاسی با موضوع حفظ محیط زیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید