گشایش نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و هتلداری اصفهان

به گزارش وبلاگ فاضلی، خبرنگاران : دوازدهمین نمایشگاه تخصصی گردشگری، صنایع دستی و هتلداری در اصفهان افتتاح شد.

گشایش نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و هتلداری اصفهان

در این نمایشگاه 185 شرکت و انجمن فعال در حوزه های مختلف از جمله صنایع دستی و گردشگری، آژانس های مسافرتی، شرکت های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری، بوم گردی ها، شهرداری استان ها و بیمارستان های فعال شهر اصفهان در حوزه گردشگری سلامت و جامعه هتلداران در 5 هزار و 600 متر مربع فضای نمایشگاهی حضور دارند.

دوازد همین نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و هتل داری اصفهان تا یازدهم مهر از ساعت 11 تا 20 در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت برپاست.

نمایشگاه گردشگری استان اصفهان باید تقویمی همچون فیتور داشته باشد

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری اصفهان می تواند نمونه صحیح و با شکوه بسیاری از نمایشگاه های بین المللی ایران باشد و اصفهان به عنوان پرچمدار صنعت گردشگری ایران باید تقویمی همچون فیتور داشته باشد.

علیرضا ایزدی شامگاه پنج شنبه در آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی، گردشگری و هتل داری گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری اصفهان می تواند نمونه صحیح بسیاری از نمایشگاه های بین المللی ایران باشد و استان اصفهان به عنوان پرچمدار صنعت گردشگری ایران باید تقویمی همچون فیتور داشته باشد.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی اگر می خواهد ایران بماند احتیاجمند هنرمندان صنایع دستی است که سفیرانی قدرتمند در تمامی عرصه ها هستند و کشورمان برای ساخته شدن احتیاجمند ققنوسی هم چون اصفهان است که در صورت توسعه گردشگری بخش اعظمی از بار آن بر دوش کلان شهر اصفهان قرار می گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان عنوان نمود: از معاونین وزارت میراث فرهنگی کشور درخواست دارم برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری را از مرکز به اصفهان واگذار نمایند، زیرا این استان با دارا بودن پتانسیل های فراوان و همکاری های بین بخشی به خوبی می تواند این نمایشگاه را برگزار کند.

ایزدی با تاکید بر شعار روز جهانی گردشگری تحت عنوانتفکری دوباره برای گردشگری بیان نمود: تفکر لازمه توسعه، برنامه ریزی و موفقیت در تمامی حوزه ها است و گردشگری عنصری برای رسیدن به توسعه پایدار است به همین جهت احتیاج است در حوزه گردشگری اقدامات بنیادینی صورت گیرد.

منبع: توریسم آنلاین

به "گشایش نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و هتلداری اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشایش نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و هتلداری اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید