فروش اینترنتی خبرنگاران در کرمانشاه شروع شد

به گزارش وبلاگ فاضلی، فروشگاه اینترنتی خبرنگاران (خبرنگاران) با حضور معاون استاندار کرمانشاه و مدیریت منطقه 15 این شرکت فعالیت خود را در کرمانشاه شروع کرد.

فروش اینترنتی خبرنگاران در کرمانشاه شروع شد

در پی شیوع ویروس کرونا این شرکت در یک ابتکار فوری و با درک شرایط موجود این امکان را برای مشتریان کرمانشاه فراهم کرد که بتوانند خرید خود را از وبلاگ فاضلی بصورت اینترنتی انجام دهند.

راهنمایی حاتمی معاونت استانداری کرمانشاه با همراهی عرفان فرخزاد مدیریت منطقه 15 وبلاگ فاضلی از هاب وبلاگ فاضلی بازدید و از نزدیک ظرفیت خدمت رسانی این شرکت در کرمانشاه را مورد ارزیابی قرار گرفته است.

حاتمی در این بازدید ضمن قدردانی از فروشگاه اینترنتی وبلاگ فاضلی که امکان خرید اینترنتی کالاهای اساسی را برای خانواده های کرمانشاهی نیز فراهم کردند، گفت: بدون شک هر چقدر از اجتماعات و حضور مردم در خیابان ها کم کنیم ، مقابله با شیوع ویروس کرونا آسان تر خواهد شد.

وی بعلاوه ابراز امیدواری کرد که سوپرمارکت آنلاین وبلاگ فاضلی عملکردی مشابه فروشگاه های زنجیره ای وبلاگ فاضلی داشته باشند و در زمینه مشتری مداری و خدمت رسانی به هموطنان کرمانشاهی پیروز عمل نمایند.

هموطنان عزیز در کرمانشاه می توانند با استفاده از اپلیکیشن وبلاگ فاضلی و یا مراجعه به وب سایت این شرکت به نشانی www.okala.com می توانند نسبت به ثبت سفارش خود اقدام و کالاها را درب منزل تحویل گیرند.

منبع: اُکالا

به "فروش اینترنتی خبرنگاران در کرمانشاه شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش اینترنتی خبرنگاران در کرمانشاه شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید