بازاریابی و فروش

آگهی های اعجاب انگیز برای گوشی های آیفون با پرنده آبی، عکس

زومیت نوشت: دارندگان آیفون هایی که هنوز اپلیکیشن توییتر را به روزرسانی نکرده اند، گوشی خود را با قیمت هزاران دلار به فروش گذشته اند.

10 مرداد 1402

هشدار کارشناسان: تلفن های همراه به مکالمات شما گوش می دهند ، چه راهکار هایی وجود دارد؟

تلفن های همراه بدون اجازه صاحبان خود، به گفت وگوهایشان گوش می دهند. کارشناسان ضمن اعلام این پیغام هشدار دهنده، راهکارهایی برای جلوگیری از این اتفاق ارائه داده اند.

25 تیر 1402

کدام مشاغل از مالیات معاف نیستند؟

مشاغل مختلفی که بنا به شرایطی مشمول تبصره ماده 100 نمی شوند، موظف به تسلیم اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات متعلق وفق مقررات قانونی هستند.

27 خرداد 1402

ببینید ، این روستای تاریخی با بناهای مخروطی منحصر به فرد و استثنایی اش یکی از عجایب ایران زمین است

در بین روستاهای صخره ای دنیا بی نظیر است چراکه هنوز زندگی در آن جریان دارد. آب و هوای مطبوع، دره های سرسبز و خرم، لبنیات عالی، عسل کوهستانی و وجود آب معدنی همه دست به دست هم داده تا روستای کندوان را به یکی از جاذبه های بی همتای ایران تبدیل کند.

24 اردیبهشت 1402

فروش کنسول پلی استیشن 5 از مرز 32 میلیون دستگاه عبور کرد

کنسول پلی استیشن 5 یکی از پیروز ترین و قدرتمندترین کنسول های تاریخ بازی های ویدئویی است. سونی با این کنسول توانست قدرت خود را در نسل 9 نشان دهد و عملکرد بسیار خوبی در زمینه فروش این کنسول داشت. در اوایل عرضه پلی استیشن 5 به علت قرنطینه و مشکلاتی که پیش آمد...

20 بهمن 1401

سفر با کوله پشتی به شیلی ، راهنمای کامل یک سفر مقرون به صرفه به شیلی

در سفر با کوله پشتی به شیلی، با نهایت هر چیزی روبرو خواهید شد. از جنگل نوردی در پارک های ملی یخچالی و زیبا در جنوب این کشور تا گشت و گذار در صحرای سرخ و وسیع آتاکاما Atacama در شمال، به هر بخش از این کشور که سفر کنید، برترین نقاط دیدنی و هیجان انگیز ترین فعالیت...

19 دی 1401

ردمی نوت 12 پرو پلاس در تاریخ 15 دی راهی بازارهای جهانی می گردد

ساعاتی قبل شیائومی رسما اعلام نمود که گوشی ردمی نوت 12 پرو پلاس در تاریخ 15 دی برای بازارهای جهانی عرضه می گردد. این گوشی که حدود دو ماه قبل در چین معرفی شده از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بهره می برد.

21 آذر 1401

مایکروسافت: کال آو دیوتی اصلا بازی بزرگ و پراهمیتی نیست!

بحث میان مایکروسافت و سونی سر مجموعه ندای وظیفه (Call of Duty) همچنان ادامه دارد. چندی پیش بود که سونی گفت با خریده شدن اکتیویژن (Activision) به وسیله مایکروسافت مشکل دارد. علت سونی هم این بود که مایکروسافت در پی انحصاری کردن مجموعه ندای وظیفه است. این مجموعه را می...

7 آذر 1401

ایران در 10 گذشته 450 میلیارد دلار از دست داد

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران می گوید که در 10 سال گذشته، تحریم ها باعث شده اند نفت ایران درآمدی 450 میلیارد دلاری را از دست بدهد.

22 آبان 1401

هفتمین مزایده الکترونیک اموال تملیکی برگزار می گردد

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری وفروش اموال تملیکی گفت: مزایده الکترونیکی 262 اموال منقول به عنوان هفتمین مزایده الکترونیک سال 1401 برگزار خواهد شد.

2 آبان 1401

تصاویر ، ده نکته کلیدی برای خرید ماشین چینی در بازار ایران!

گجت نیوز در گزارشی درباره ده نکته مهم نوشته که در زمان خرید خودروی چینی بهتر است حتما به آنها توجه داشته باشید.

25 مهر 1401

آمریکا در روابط با عربستان تجدید نظر می نماید

درپی موافقت عربستان با کاهش عرضه نفت سازمان اوپک به بازار، آمریکا در نظر دارد روابط خود با ریاض را مورد بازنگری قرار دهد.

15 مهر 1401

تام کروز هنوز می فروشد

ماوریک جدیدترین فیلم تام کروز هنوز در گیشه ها مشتری دارد و با ادامه فروشش پیروز شده تا عنوان ششمین فیلم پرفروش گیشه های آمریکا در همه تاریخ را از آن خود کند.

10 شهریور 1401

پرداخت خسارت برای چه تصادفاتی احتیاج به کروکی ندارد ؟

خبرنگاران : رئیس کل بیمه مرکزی گفت: درهفته دولت از سامانه پرداخت خسارت زیر 20 میلیون تومان در تصادفات رانندگی بدون احتیاج به کروکی رونمایی می گردد و افراد با ارسال اطلاعات به سامانه و بدون مراجعه حضوری خسارت دریافت می نمایند.

7 شهریور 1401

قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز سه شنبه 25 مرداد 1401

قیمت سمند EF7 امروز با یک میلیون تومان کاهش به 349 میلیون تومان رسید. سمند EF7 دوگانه سوز امروز با دو میلیون تومان کاهش قیمت 428 میلیون تومان بود و سمند سورن ELX به 305 میلیون تومان رسید. پژو پارس امروز دو میلیون تومان ارزانتر از روز گذشته بود و به 315 میلیون تومان...

25 مرداد 1401

آنالیز لامبورگینی کونتاش؛ در ستایش زیبایی

در سال های دهه هفتاد میلادی آنچه برای طراحان لامبورگینی اهمیت بیشتری داشت، زیبایی ظاهری ماشین و موتور پرقدرت بود و اینگونه بود که لامبورگینی کونتاش به دنیا آمد.

7 مرداد 1401

برندسازی به سبک ایرانی!

به راستی بعد از واردات خودروهای کراس اوور با استایل کوپه مانند بی ام و X6 به تعداد کم و ب ام و X4 به تعداد بیشتر، جای بودن خودرویی که بشود حداقل از نظر فرمی چیزی نزدیک به آن ها باشد در کشورمان خالی بود. تا زمانی که گروه خودروسازی بهمن اقدام به واردات خودروی...

6 مرداد 1401

غصب اموال به سبک کیم

پویا جبل عاملی در روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در سال 2009، دولت کره شمالی در زمان کیم جونگ ایل، گفت 2 صفر از پول ملی حذف می شود. هر اسکناس 1000وونی باید به یک اسکناس 10وونی تازه تبدیل می شد. شاید به نظرتان برسد که این اصلاح پولی، مساله خاصی برای مردم کره شمالی...

2 مرداد 1401

راهنمای سفر به جزیره هرمز ، برترین زمان سفر و معرفی مکان های دیدنی

جزیره هرمز یکی از زیباترین جزایر قشم است که به سرزمینی پر از رنگ معروفیت دارد. جزیره ای کوچک در کرانه شرقی قشم با خاکی قرمز و مردمانی از جنس دریا. دنیای این جزیره کوچک از زرق و برق های امروزی دور است و مردمان آن با صید ماهی و فروش صنایع دستی روزگار خود را...

26 تیر 1401

قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز سه شنبه 17 خرداد 1401

قیمت تیبا امروز سه شنبه 17 خردا 1401، 192 میلیون تومان بود. تیبا دو 204 میلیون تومان و تیبا دو پلاس با قیمت 210 میلیون تومان به فروش رسید. کوئیک دنده ای امروز 213 میلیون تومان و کوئیک اتوماتیک پلاس بدون کاهش یا افزایش نسبت به روز گذشته 322 میلیون تومان به فروش رسید.

22 تیر 1401
تعداد: (82)