یخچال فریزر کریستالی شیائومی!

به گزارش وبلاگ فاضلی، شیائومی به تازگی یک یخچال فریزر کریستالی با برند MIJIA به بازار عرضه نموده است. این یخچال فریزر دارای یک پنل شیشه ای شفاف بوده و با ظرفیت 630 لیتری که از شش کشو تشکیل شده است، عرضه می گردد. یخچال MIJIA اکنون با قیمت 549 دلار پیش فروش می گردد و قیمت نهایی آن 675 دلار خواهد بود.

یخچال فریزر کریستالی شیائومی!

به گزارش وبلاگ فاضلی، جالب ترین ویژگی این یخچال، پنل شیشه ای آن می باشد که ظاهری مانند کریستال های یخ دارد. نسخه نو این یخچال دارای روکش خاکستری Morandi است که بافتی آرام و لطیف برای بدنه یخچال ایجاد نموده است.

نسخه کریستالی یخچال نو شیائومی MIJIA 630L Ice نام دارد که سطح آن با شیشه کریستال یخ شفاف پوشانده شده است که از دور بدون درز به نظر می رسد. وقتی از نزدیک به بدنه یخچال نگاه می کنیم، بافت شفافی دارد. مواد شیشه ای به کار رفته در بدنه یخچال به آسانی تمیز می گردد و ضد خش، ضد بخار و با دوام است. یخچال MIJIA 630L دارای دو درب می باشد؛ درب سمت چپ یک فریزر 223 لیتری و درب سمت راست یک یخچال 407 لیتری می باشد. این یخچال در مجموع دارای 20 محفظه و 6 کشوی مستقل برای یخچال و فریزر است.

یخچال شیائومی دارای کمپرسور اینورتر Embraco با کیفیت می باشد و 10 سال ضمانت دارد. فناوری کاهش نویز پوسته فعلی Eddy تجربه نویز کم 36 دسی بل را به ارمغان می آورد؛ بعلاوه بهره وری انرژی درجه یک را که حداقل 0.95 کیلووات ساعت در روز است، ارائه می نماید. این یخچال دارای یک چرخه خنک کننده هوای 360 درجه است که سریع تر و یکنواخت تر از یخچال های معمولی خنک کننده مستقیم بوده و به هیچ عنوان یخ نمی زند. بعلاوه دارای یک ماژول بو زدایی و ماژول استریلیزاسیون UV برای تجزیه موثر بو ها و استریل کردن محفظه برای مدت طولانی می باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "یخچال فریزر کریستالی شیائومی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخچال فریزر کریستالی شیائومی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید