قیمت بلیت هواپیما شبانه اصلاح شد ، فهرست نو قیمت ها ؛ جدول نرخنامه اصلاح شده پروازهای داخلی را ببینید

به گزارش وبلاگ فاضلی، در حالی پس از مجوز افزایش 29 درصدی قیمت بلیت هواپیما، انجمن شرکت های هواپیمایی نرخ های نامتعارف بلیت را منتشر کرد که این قیمت ها شب گذشته اصلاح شد.

قیمت بلیت هواپیما شبانه اصلاح شد ، فهرست نو قیمت ها ؛ جدول نرخنامه اصلاح شده پروازهای داخلی را ببینید

به گزارش وبلاگ فاضلی، هفته گذشته پایان پس از ماه ها برآورد، ستاد تنظیم بازار با افزایش 29 درصدی قیمت بلیت پروازهای داخلی موافقت کرد.

بر این اساس انجمن شرکت های هواپیمایی جدول قیمت بلیت هواپیما را به روز و در سایت خود بارگذاری کرد. آنالیز هاحاکی از آن بود که افزایش قیمت بسیار بیشتر از نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار بود و در مسیرهای پرتقاضا این افزایش تا 80 درصد بدون احتساب مالیات بر ارزش اضافه نموده و بعلاوه عوارض متعلقه است.

به عنوان مثال قیمت بلیت پرواز تهران-بوشهر 50 درصد، تهران-شیراز 56.5 درصد، تهران-کرمانشاه 62 درصد و تهران-عسلویه 57.5 درصد افزایش یافته است.

بعلاوه قیمت بلیت پرواز تهران-ارومیه نیز با افزایش 63.8 درصد به یک میلیون و 242 هزار تومان رسیده است. نرخ بلیت پرواز مشهد-آبادان با رشد 61.1 درصدی از یک میلیون و 317 هزار و 700 تومان به 2 میلیون و 122 هزار تومان افزایش یافته است.

گران ترین مسیر پروازی داخلی (بدون احتساب مالیات بر ارزش اضافه نموده و عوارض متعلقه) نیز با 2 میلیون و 299 هزار و 120 تومان برای گرگان کیش است. قیمت قبلی این مسیر پرواز یک میلیون و 278 هزار تومان بود که در قیمت گذاری تازه 80 درصد افزایش یافته است.

پس از انتشار این گزارش، شب گذشته جلسه ای با حضور معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری برگزار گردید که خروجی آن بازنگری در جدول قیمت انجمن شرکت های هواپیمایی بود.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در این باره با بیان این که جدول قیمت بلیت منتشر شده انجمن شرکت های هواپیمایی قابل استناد نیست، گفته بود: جدول تازه قیمت به زودی منتشر می گردد.

حسن خوشخو با اشاره به آنالیز افزایش قیمت بلیت هواپیما بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، اظهار کرد: به همین دلیل شب گذشته جلسه ای برگزار کرد.

وی ادامه داد: در پی آنالیز اجرا شده، جدول قیمت تازه بلیت که از سوی انجمن شرکت های هواپیمایی منتشر شده قابل استناد نبوده و مطابق با افزایش 29 درصدی نرخ نیست.

خوشخو اضافه نمود: قیمت تازه بلیت هواپیما بر اساس مجوز 29 درصدی امروز منتشر شد و شرکت های هواپیمایی ملزم به رعایت آن هستند.

برای مشاهده جدول نرخ های تازه اینجا کلیک کنید.

منبع: همشهری آنلاین

به "قیمت بلیت هواپیما شبانه اصلاح شد ، فهرست نو قیمت ها ؛ جدول نرخنامه اصلاح شده پروازهای داخلی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بلیت هواپیما شبانه اصلاح شد ، فهرست نو قیمت ها ؛ جدول نرخنامه اصلاح شده پروازهای داخلی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید