لیگ برتر هندبال بانوان، رجحان اشتادسازه مشهد مقابل کیش ایر

به گزارش وبلاگ فاضلی، هفته نهم لیگ برتر بانوان یادواره شهدای زن ورزشکار امروز (آدینه) با انجام دو بازی به انتها رسید.

لیگ برتر هندبال بانوان، رجحان اشتادسازه مشهد مقابل کیش ایر

به گزارش وبلاگ فاضلی, پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر بانوان گرامیداشت شهدای زن ورزشکار، امروز (آدینه) با انجام دو بازی پیگیری شد. در یکی از این ملاقاتها و در جزیره کیش، تیم های کیش ایر و اشتادسازه مشهد مقابل هم قرار گرفتند. در این بازی تیم اشتادسازه مشهد و شاگردان نشمین شافعیان که از هفته قبل قهرمانی خود را مسجل نموده بودند با خیالی آسوده به مصاف کیش ایر، پدیده این دوره لیگ برتر بانوان رفتند.

این بازی پراُفت وخیز که با حضور رئیس فدراسیون و همچنین مسئولان رده بالای ورزش کیش و مدیر منطقه آزاد برگزار گردید، در نهایت اشتادسازه ای ها با حساب 32 بر 19 به سود خود تمام کردند. در دیگر بازی امروز که جدال حساس نایب قهرمانی در آن مطرح بود، تیم های شهید شاملی کازرون و تأسیسات دریایی تهران در سالن دو هزار نفری تختی شهر کازرون روبه روی هم قرار گرفتند.

شهید شاملی به شدت به دنبال پیروزی و قطعی کردن نایب قهرمانی خود بود، اما کسب نتیجه مساوی هم برای تیم تهرانی برای تثبیت نایب قهرمانی کافی بود. نیمه نخست این ملاقات نزدیک و پرهیجان با قضاوت لیلا منصوری و ماه منیر صادقی با حساب 17 بر 7 به سود تیم میزبان به خاتمه رسید. در نیمه دوم هم کوشش دو تیم ستودنی بود و اگر چه کوشش دو تیم در این نیمه 13 - 13 مساوی شد، اما در نهایت بازی با حساب 30 بر 20 به سود شهید شاملی کازرون تمام شد و این تیم در فاصله یک هفته مانده به خاتمه لیگ برتر سال جاری به عنوان نایب قهرمانی رسید و تیم تأسیسات دریایی تهران نایب قهرمان فصل گذشته بر سکوی سوم ایستاد.

نتایج کامل بازی های امروز به توضیح زیر است :

کیش ایر 19 - اشتادسازه مشهد 32

شهید شاملی کازرون 30 - تأسیسات دریایی تهران 20

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر هندبال بانوان، رجحان اشتادسازه مشهد مقابل کیش ایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر هندبال بانوان، رجحان اشتادسازه مشهد مقابل کیش ایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید