همسر مسی چهره اصلی و تاثیرگذار در بازگشت لئو به بارسلونا

به گزارش وبلاگ فاضلی، خورخه مسی، پدر لیونل مسی و مدیربرنامه او در روز دوشنبه با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا جلسه ای داشتند و در خصوص بازگشت این فوق ستاره به نیوکمپ بحث کردند. اما شاید هیچکسی به اندازۀ آنتونلا روکوزو، همسر مسی، در بازگشت احتمالی او به نیوکمپ تاثیرگذار بوده باشد.

همسر مسی چهره اصلی و تاثیرگذار در بازگشت لئو به بارسلونا

بازگشت لیونل مسی به بارسلونا نزدیک تر از هر زمان دیگری شده است. باشگاه بارسلونا پس از چند هفته انتظار، بالاخره تاییدیه لالیگا برای ورود به بازار جابجایی را دریافت کرد. درآمدزایی بارسلونا و تعادل بین دخل و خرج بلوگرانا به مقدار ای بوده است که مسئله ای برای ثبت خرید های تازه نداشته باشند؛ بنابراین آن ها می توانند فعالیت رسمی خود در بازار را آغاز نمایند. با وجود اینکه مسی، بازگشتش به بارسلونا را در اولویت خود قرار داده، اما کاتالان ها هنوز پیشنهاد رسمی برای این بازیکن ارائه ننموده اند، هرچند خبر های خوبی در این خصوص وجود دارد. در کنار این موارد، اما همسر مسی چهره اصلی و تاثیرگذار برای بازگشت لئو به بارسلوناست.

همسر مسی کسی است که برای برگشت لئو به بارسلونا کوشش می نماید. یکی از بچه ها آن ها در طول اقامتشان در پاریس مسائل و مصائب زیادی را متحمل شده است و بنابراین خانواده می خواهند هر چه زودتر به کاتالونیا نقل مکان نمایند، جایی که هر سه فرزند در آنجا متولد و بزرگ شده اند. خورخه مسی هم پس از جلسه با خوان لاپورتا در این مورد گفته بود:

لئو خواستار بازگشت به بارسلوناست و من نیز دوست دارم ببینم که او به بارسا باز می شود. انتقال به بارسلونا قطعاً یکی از گزینه های ماست.

ژاوی و باشگاه نسبت به بازگشت بسیار خوشبین هستند و علناً ادعا نموده اند که همه چیز به مسی بستگی دارد. بر طبق اخبار جرارد رومرو، مسی مذاکراتش با الهلال را تا سال 2024 متوقف نموده و می خواهد حداقل برا یک سال هم که شده در بارسلونا بماند و بازی کند. اگر همه چیز آنگونه که طرفداران بارسلونا و ژاوی می خواهند پیش برود، شاید آن ها بیشتر از هر کسی باید قدردان آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی باشند که بیش از اطرافیان این فوق ستارۀ آرژانتینی کوشش داشته تا او را مجاب به بازگشت به بارسلون کند.

منبع: فرارو

به "همسر مسی چهره اصلی و تاثیرگذار در بازگشت لئو به بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر مسی چهره اصلی و تاثیرگذار در بازگشت لئو به بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید