هیات تجاری ایران در بهمن ماه به نمایشگاه کاشی و سرامیک اسپانیا اعزام می گردد

به گزارش وبلاگ فاضلی، هیات تجاری هم زمان با برگزاری نمایشگاه کاشی و سرامیک CEVISAMA در والنسیای اسپانیا به همت اتاق مشترک ایران و اسپانیا و انجمن صنفی کاشی و سرامیک به این کشور اعزام می گردد.

هیات تجاری ایران در بهمن ماه به نمایشگاه کاشی و سرامیک اسپانیا اعزام می گردد

این نمایشگاه که بزرگ ترین نمایشگاه کاشی و سرامیک در سطح دنیاست با حضور بیش از 800 مشارکت کننده از یکشنبه 17 تا آدینه 22 بهمن در شهر والنسیای اسپانیا برگزار می گردد و فرصتی را فراهم می نماید تا انواع کاشی، سرامیک، سنگ های طبیعی، انواع لوازم حمام و ده ها موضوع مرتبط در فضایی به وسعت 100 هزار متر به نمایش گذاشته گردد.

مدت حضور هیات تجاری ایران 6 روز و 5 شب است و زمان اعزام 17 بهمن خواهد بود. هزینه این سفر برای هر نفر 840 یورو به علاوه قیمت بلیط هواپیما به نرخ روز است. بعلاوه مبلغ پرداختی به سفارت برای دریافت ویزا جزو هزینه های تور محسوب نمی گردد.

برای اعضای اتاق مشترک ایران و اسپانیا مبلغ 50 یورو تخفیف منظور می گردد و ارائه مدارک شغلی مرتبط با موضوع نمایشگاه برای کلیه متقاضیان الزامی است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام با اتاق مشترک ایران و اسپانیا با شماره 88381350 تماس گرفته و یا به شماره 09213010719 پیغام دهند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "هیات تجاری ایران در بهمن ماه به نمایشگاه کاشی و سرامیک اسپانیا اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات تجاری ایران در بهمن ماه به نمایشگاه کاشی و سرامیک اسپانیا اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید