بهداشت دهان و دندان

طعم خوش بهار با کیک توت فرنگی

کیک توت فرنگی بی شک یکی از خوشمزه ترین کیک ها است که می توانید خیلی راحت آن را در منزل تهیه کنید و از طعم بی نظیر آن به همراه یک لیوان چای یا قهوه لذت ببرید.

5 اردیبهشت 1402

آرایشگر ها اجازه ارائه خدمات پزشکی را ندارند

دکتر بابک سلحشور اضافه کرد: متاسفانه طی سال های اخیر شاهد افزایش ارائه خدمات پزشکی به ویژه در حوزه زیبایی به وسیله افراد غیر متخصص و فاقد صلاحیت هستیم که همین امر مقدار آسیب و در پی آن شکایات مطرح شده در کمیسیون ها را افزایش داده است.

1 اسفند 1401

قرص سرکه سیب؛ مزایا و عوارض احتمالی

سرکه سیب در دنیای طبیعی سلامت نقش مهمی را ایفا می نماید. بسیاری ادعا می نمایند که سرکه سیب می تواند منجر به کاهش وزن، کاهش کلسترول و پایین آمدن سطح قند خون گردد.

20 مرداد 1401

چگونه از شر جوش داخل گوش خلاص شویم؟

برای هر کسی پیش آمده است و همه ما می دانیم چقدر دردناک است، درباره جوش داخل گوش حرف می زنیم! اما این جوش ها را می توان ساده تر از چیزی که فکرش را کنید از بین برد.

19 مرداد 1401

پنیر الاغ کیلویی 25 میلیون تومان!

پنیر الاغ تولیدشده در حاشیه تهران، کیلویی 25 میلیون تومان فروخته می گردد. محصول لاکچری و لوکسی که به جز قرار گرفتن در سفره افراد ثروتمند کشور، توانسته بخشی از احتیاج بازار جهانی از جمله کشور فرانسه را نیز تامین کند.

11 تیر 1401

ژاوی: مشتی محکم به دندان های حریف زدیم، هنوز اهداف مان محقق نشده است

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروز قاطع تیمش در خانه ال کلاسیکو اذعان داشت که تصور نمی کرده تا این میزان بر حریف مادریدی مسلط باشد.

21 خرداد 1401

گیاهان دارویی استان سمنان

کشور عزیزمان، ایران، به دلیل داشتن تنوع آب وهوایی، پوشش گیاهی متنوعی دارد. بخش عمده ای از گیاهان اطراف ما را گیاهان دارویی تشکیل می دهند که در طب سنتی و مدرن برای درمان بیماری ها از آن ها استفاده می شود. استان سمنان نیز دارای طیف قابل توجهی از گونه های...

15 بهمن 1400

حمله خونین تمساح به یک گردشگر

یک گردشگر در فیلیپین پس از اینکه تمساح را با یک مجسمه پلاستیکی اشتباه گرفت و برای گرفتن عکس سلفی داخل آب رفت هدف حمله نهاده شد.

9 دی 1400

تهران هم نوروز 99 مهمان نمی پذیرد، معین تکلیف طرح ترافیک به خاطر کرونا

شهردار تهران ضمن تشریح اقدامات مجموعه شهرداری تهران در مقابله با ویروس کرونا، در مورد تصمیماتی که تهران به عنوان یکی از شهرهای مهمانپذیر برای ایام نوروز اتخاذ می نماید، گفت: هیچ یک از شهرهایی که مهمان پذیر بودند در ایام عید با توجه به این شرایط دعوت...

6 اردیبهشت 1399

3 روش عالی جایگزین دندان از دست رفته

بهداشت نیوز/ صرف نظر از اینکه چه چیزی باعث از دست رفتن دندان شده، روش های مختلفی برای جایگزین دندان وجود دارد که ما در این مقاله به 3 روش عالی پر کردن جای خالی دندان خواهیم پرداخت.

30 فروردین 1399