آمریکا تحریم های جدیدی علیه انصارالله وضع کرد

به گزارش وبلاگ فاضلی، وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای مدعی شده شبکه ای را که در تأمین اقتصادی انصارالله یمن نقش داشته داشته اند هدف تحریم قرار داده است.

آمریکا تحریم های جدیدی علیه انصارالله وضع کرد

به گزارش سرویس بین الملل وبلاگ فاضلی، وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای امروز (چهارشنبه 4 اسفند/ 23 فوریه) اظهار داشت شبکه مرتبط با انصارااله یمن را هدف تحریم قرار داده است.

وزارت خزانه داری آمریکا در این بیانیه مدعی شده این شبکه از جنگ افروزی حوثی ها علیه دولت یمن حمایت می نمایند.

ادعای خزانه داری آمریکا در حالی مطرح شده که واشنگتن با فروش تسلیحات به عربستان سعودی و ائتلاف تحت رهبری این کشور از جمله عوامل اصلی ادامه دار شدن جنگ در یمن بوده است.

بیانیه خزانه داری آمریکا نشان می دهد آمریکا 3 شخص و 9 شرکت را در ارتباط با این ادعا هدف تحریم های نو قرار داده است.

ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از فروردین ماه سال 1394 کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است.

این حملات به نابودی زیرساخت های یمن و توسعه فقر، بیکاری و توسعه بیماری های واگیردار در این کشور فقیر عربی منجر شده است. از زمان شروع این حملات ده ها هزار غیرنظامی یمنی شهید و زخمی شده اند.

کارشناسان سازمان ملل، یمن را صحنه بزرگترین بحران بشری در دنیا توصیف می نمایند. بیش از 75 درصد جمعیت یمن در حال حاضر نیازمند نوعی یاری رسانی و حمایت بشردوستانه هستند. از این میان، میلیون ها نفر نمی دانند وعده غذایی بعدی شان از کجا تأمین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "آمریکا تحریم های جدیدی علیه انصارالله وضع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا تحریم های جدیدی علیه انصارالله وضع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید