اعتبار 340 میلیارد ریالی برای تهیه نهاده های دامی با دامدار کارت در آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ فاضلی، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: در قالب دامدار کارت بانک کشاورزی، تسهیلات مقرون به صرفه قیمت به دامداران روستایی و عشایری ارائه می گردد .

اعتبار 340 میلیارد ریالی برای تهیه نهاده های دامی با دامدار کارت در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، مهندس اکبر فتحی در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان با بیان اینکه در مرحله اول یک هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب دامدار کارت با نرخ ترجیحی مقرون به صرفه قیمت برای تهیه نهاده های دامی در اختیار دامداران کشور قرار می گیرد که سهم آذربایجان شرقی 340 میلیارد ریال می باشد گفت: این کارت که با اعتبار 10 ، 20 و 50 میلیون تومانی در اختیار دامداران قرار می گیرد برای یاری به تهیه نهاده های دامی در سه ماهه زمستان است .

وی با بیان اینکه سقف مبلغ تسهیلات این کارتها 500 میلیون ریال بوده و در مبالغ 100 ،200 و 500 میلیون ریال متناسب با ظرفیت فعالیت متقاضی و معرفی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی قابل تصویب و صدور است ادامه داد: این تسهیلات یکساله و با سود 11 درصد است و استفاده از تسهیلات صرفاً در پایانه های فروش ( pos ) کارگزاران کارخانجات خوراک دام، تعاونی های شهرستانی، شرکتهای پشتیبانی امور دام و مراکز فروش نهاده های دامی که به وسیله جهادکشاورزی اعلام می گردد مجاز است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه این کارت تنها برای تهیه بخشی از نهاده مورد احتیاج دامداران است و مابقی آن همچنان به وسیله سامانه های توزیع نهاده های خوراک دام مانند بازارگاه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت ادامه داد: البته اعتبار زمانی استفاده از این کارت نامحدود است، اما آن چه هدف وزارت جهاد کشاورزی بوده، یاری به دامداران برای تهیه نهاده های دامی در فصل زمستان است .

وی با بیان اینکه دامداران به وسیله سازمان جهاد کشاوری استان و شهرستانها شناسایی شده و کددار هستند و به وسیله سازمان به بانک کشاورزی معرفی خواهند شد تا دامدار کارت را تهیه نمایند اضافه نمود: دامداران با استفاده از این کارت اعتباری، فقط می توانند نهاده های دامی تهیه نمایند و مبلغ آن را به صورت شش ماهه و یک ساله پرداخت نمایند .

وی با بیان اینکه دامداران می توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان خود به بانک جهت دریافت تسهیلات معرفی شوند اضافه نمود: این که کدام دامدار از چه اندازه تسهیلات می تواند استفاده کند بستگی به تعداد دامهای آن دامدار دارد که این موضوع به وسیله جهاد کشاورزی تصویب و به بانک کشاورزی اعلام می گردد. ش ایازی خبرنگار وبلاگ فاضلی در تبریز

منبع: خبرگزاری آریا

به "اعتبار 340 میلیارد ریالی برای تهیه نهاده های دامی با دامدار کارت در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار 340 میلیارد ریالی برای تهیه نهاده های دامی با دامدار کارت در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید