تکالیف نوروزی ابتدایی ها اعلام شد

به گزارش وبلاگ فاضلی، تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی در حاشیه مراسم گشایش نمایشگاه دستاورد های معلمان و دانش آموزان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد که برنامه عید، هنر و داستان، جایگزین پیک نوروزی و تکلیف سنتی دانش آموزان می گردد.

تکالیف نوروزی ابتدایی ها اعلام شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، رضوان حکیم زاده در مراسم گشایش نمایشگاه دستاورد های معلمان و دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در دوران کرونا گفت: این برنامه به منظور بروز و شناسایی استعداد های هنری دانش آموزان اجرایی می گردد که در کنار آن داستان خوانی، داستان گویی و داستان نویسی را نیز انجام می دهند.

وی اضافه نمود: دانش آموزان مقطع ابتدایی، در ایام نوروز می توانند در قالب فیلم، نقاشی یا عکاسی در موضوعاتی ازجمله دل تنگی برای مدرسه، دنیای با کرونا، دنیای بدون کرونا، همدلی و مدرسه سازی، آثار خلاقانه خود را تهیه و به مدارس ارائه دهند.

وی گفت: دانش آموزان همچنین می توانند کتاب موردعلاقه خود را مطالعه و بازنویسی نمایند و یا قصه های خلاقانه خود یا عظیم ترهای خود را روایت نمایند.

حکیم زاده اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و گسترش فضای مجازی در بین قشر های مختلف، فرصتی فراهم شد تا نظام آموزشی کشور به این سمت برود و نظام تعلیم و تربیت تعطیل نگردد.

معاون آموزش ابتدایی با اشاره به تلاش و تلاش معلمان و مسئولان آموزش و پرورش برای تأمین محتوای آموزشی دانش آموزان، گفت: به منظور افزایش سطح یادگیری مهارت های سواد پایه، کلاس های درس پایه اول و دوم ابتدایی، علاوه بر کلاس های مجازی به صورت حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با جمعیت کم برگزار گردید تا دانش آموزان زیر نظر معلمان، میزان یادگیری مهارت سواد پایه خود را افزایش دهند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تکالیف نوروزی ابتدایی ها اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکالیف نوروزی ابتدایی ها اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید