دو برنامه درسی در مقطع کارشناسی ارشد به تصویب رسید

به گزارش وبلاگ فاضلی، جلسه 208 شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب به منظور آنالیز دو برنامه درسی کارشناسی ارشد در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار گردید.

دو برنامه درسی در مقطع کارشناسی ارشد به تصویب رسید

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ فاضلی، حداد عادل موضوع طلا و جواهر را به عنوان بستری برای معرفی فرهنگ و تمدن ایران و اسلام با اهمیت بسیار بالایی ارزیابی کرد و اضافه نمود: تاسیس این رشته در عرصه فرهنگ و تمدن ایران اسلامی می تواند نقش موثری داشته باشد.

در این جلسه گلابچی؛ مجری و طراح برنامه طراحی طلا و جواهر ماحصل پژوهش خود و جلسات با کارگروه و کمیسیون های مربوطه را تبیین نمود و در خاتمه جلسه برنامه به اتفاق آرا به تصویب رسید.

بعلاوه در ادامه جلسه جلالی؛ دبیر کارگروه و زارعی زوارکی؛ مجری و طراحی برنامه تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با احتیاج های ویژه درخصوص فرآیند آنالیز برنامه و جلسات دانشگاه و کارگروه ها و کمیسیون های مربوطه را تبیین نمودند و در نهایت این برنامه به اتفاق اکثریت آرا به تصویب رسید.

در جلسه 208 شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب، معتمدی؛ رئیس دانشگاه علامه طباطبایی به نمایندگی کارگروه روانشناسی مقطع کارشناسی ارشد را عنوان نمود. کلیات این برنامه در این جلسه به تصویب رسید و آنالیز سر فصل 5 و عناوین درسی به جلسه بعد موکول گشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دو برنامه درسی در مقطع کارشناسی ارشد به تصویب رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو برنامه درسی در مقطع کارشناسی ارشد به تصویب رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید