طرز تهیه ساندویچ هالوپینو

به گزارش وبلاگ فاضلی، چیز زیادی درباره این ساندویچ نمی توان گفت. همه توضیحات در عنوان مطلب آمده است. هالوپینوی کبابی، پنیر چدار، پنیر خامه ای، و بیکن سرخ شده در کنار هم معجون خوشمزه ای درست می نمایند.

طرز تهیه ساندویچ هالوپینو

مواد لازم برای تهیه ساندویچ هالوپینو

  • فلفل هالوپینو دو عدد
  • بیکن دو ورق
  • نان باگت دو برش
  • کره کاله خرید آنلاین دو قاشق چای خوری
  • پنیر خامه ای ویلی خرید آنلاین 60 گرم
  • پنیر ورقه ای پستو خرید آنلاین دو ورق
  • نمک به اندازه لازم

طرز تهیه ساندویچ هالوپینو

مرحله اول

فلفل های هالوپینو را روی شعله مستقیم قرار دهید، بچرخانید، تا زمانی که همه طرف آنها نیم سوز گردد. بعد از این پنج دقیقه این مرحله انتها می پذیرد. هالوپینوهای نیم سوز را به یک فویل آلومینیوم منتقل کنید و بپیچید تا از هوا جدا بمانند. بگذارید پنج دقیقه به همین حالت باشند.

همزمان، بیکن ها را در یک تابه بزرگ بگذارید و روی شعله کمتر از میانه حرارت دهید. همه طرف شان را بپزید، این حدود هشت دقیقه طول می کشد. سپس بیکن ها را به دستمال کاغذی منتقل کنید تا چربی شان گرفته گردد.

مرحله دوم

هالوپینوها را باز کنید. پوسته آنها را بگیرید و دور بریزید. دانه ها و ساقه ها را هم همین طور. سپس هر کدام را از طول به نصف تقسیم کنید.

تابه را تمیز کنید و به دمای میانه برسانید. کره را در آن آب کنید تا حباب بزند. دو برش نان را در آن قرار دهید و برای دو دقیقه بپزید تا کاملا قهوه ای و برشته شوند.

سپس نان ها را به یک تخته برش منتقل کنید. یک لایه پنیر پستو را روی یکی از نان ها بگذارید و بر روی آن برش های بیکن و هالوپینو را بچینید. روی نان دیگر، یک لایه پستوی دیگر بگذارید و سپس پنیر خامه ای روی آن بمالید. سپس دو نان مواد زده را روی هم بگذارید تا ساندویچ بسته گردد.

مرحله سوم

نیمی از کره را در تابه روی شعله کمتر از میانه حرارت دهید. وقتی که گرم شد، ساندویچ را در آن بگذارید و بپزید، تا زمانی که نان به رنگ قهوه ای-طلایی در آید. بعد از این 5 دقیقه، ساندویچ را از تابه بردارید، اندازهی دیگر کره در آن قرار دهید تا آب گردد. سپس ساندویچ را از طرف دیگر در تابه قرار دهید تا روی دومش هم برشته گردد. غذای شما آماده سِرو است.

منبع: کتاب کاله

به "طرز تهیه ساندویچ هالوپینو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه ساندویچ هالوپینو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید