فعالیت هزار و 111 تشکل در قالب مجالس دانش آموزی

به گزارش وبلاگ فاضلی، تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی اعلام نمود در قالب بسته تحولی یک مجلس در کشور به هزار و 111 تشکل در قالب مجالس تبدیل شده و 150 نفر به حدود 28 هزار نماینده ارتقا پیدا نموده است که به شورای دانش آموزی اتصال پیدا می نمایند.

فعالیت هزار و 111 تشکل در قالب مجالس دانش آموزی

اسماعیل بحری زاده در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه درباره فعالیت حوزه مجلس دانش آموزی گفت: ما در گذشته یک مجلس دانش آموزی کشوری با 150 نماینده داشتیم که دهمین دوره آن در حال فعالیت است در قالب این بسته تحولی یک مجلس در کشور به هزار و 111 تشکل در قالب مجالس تبدیل شد و 150 نفر به حدود 28 هزار نماینده ارتقا پیدا کرد که به شورای دانش آموزی اتصال پیدا می نمایند. هیات رئیسه مجلس که مشاوران وزیر هستند مسائل مطرح شده را به گوش مسئولان می رسانند.

وی اظهار کرد: 48 هفته برای بسته تحولی با 850 فعالیت پیش بینی شده است که اکنون در هفته 33 هستیم در بحث کیفی 622 فعالیت یعنی 73.14 درصد اجرا شده است همچنین در بحث کمی 145 فعالیت پیش بینی ما بود که 80 درصد اجرا شده است؛ در پیشتازان از 86 فعالیت 79 فعالیت، در پانا از 10 فعالیت 8 فعالیت و در مجلس از 56 فعالیت 41 فعالیت عملیاتی شده است.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی درباره ضمانت اجرایی داشتن مصوبات نمایندگان مجلس دانش آموزی اظهار کرد: مهم ترین خروجی مجالس ما سند مجلس است مجالس دانش آموزی ماحصل مشورت های خود را به صورت یک سند موضوعی در سرانجام دوره به تصویب می رسانند. دبیرخانه مجلس دانش آموزی ارتقا پیدا می نماید و امورات آن در سطح معاون سازمان پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "فعالیت هزار و 111 تشکل در قالب مجالس دانش آموزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت هزار و 111 تشکل در قالب مجالس دانش آموزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید