هشدار وزارت بهداشت درمورد کارت واکسن نامعتبر

به گزارش وبلاگ فاضلی، مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مردم نسبت به دریافت کارت دیجیتال واکسن نامعتبر هشدار داد.

هشدار وزارت بهداشت درمورد کارت واکسن نامعتبر

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ فاضلی، مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: شرکتی به نام نوبان با سوءاستفاده از نام و نشان سازمان نظام پزشکی اقدام به راه اندازی سایتی برای کارت دیجیتال واکسن نموده است که در آن با دریافت اطلاعات و لینک کارت واکسن کادر درمان و در ازای دریافت وجه از افراد، کارت فیزیکی صادر می نماید. این اقدام شرکت مذکور تخلف است و دریافت وجه از افراد برای کارت واکسن غیرقانونی است.

مرکز مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت توضیح داد: از همه هموطنان می خواهیم اطلاعات یا لینک کارت واکسن دیجیتال خود را در هیچ سامانه غیر معتبری وارد نکنند، زیرا زمینه ساز دسترسی به اطلاعات هویتی آن ها می گردد و امکان سوءاستفاده از آن وجود دارد.

به گزارش ایرنا، واکسیناسیون سراسری از 22 بهمن سال گذشته شروع شد و تا به امروز 59 میلیون و 62 هزار و 256 نفر دُز اول، 50 میلیون و 190 هزار و 634 نفر دُز دوم و سه میلیون و 567 هزار و 37 نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق نموده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 112 میلیون و 819 هزار و 927 دُز رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هشدار وزارت بهداشت درمورد کارت واکسن نامعتبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار وزارت بهداشت درمورد کارت واکسن نامعتبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید