هفتمین مزایده الکترونیک اموال تملیکی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ فاضلی، معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری وفروش اموال تملیکی گفت: مزایده الکترونیکی 262 اموال منقول به عنوان هفتمین مزایده الکترونیک سال 1401 برگزار خواهد شد.

هفتمین مزایده الکترونیک اموال تملیکی برگزار می گردد

سعید غلامی باغی گفت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد کالا های تحت اختیار خود را با بهره گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت به صورت اینترنتی به فروش برساند.

او ادامه داد: متقاضیان می توانند از ساعت هشت روز چهارشنبه (مورخ یازدهم آبان ماه 1401) لغایت ساعت 24 روز چهارشنبه (مورخ هجدهم آبان ماه 1401) به منظور دریافت اطلاعات لیست کالاها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک مراجعه نمایند.

غلامی گفت: شرکت نمایندگان در مزایده باید برای ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه نمایند.

به گفته معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، برگزاری مزایده فقط به وسیله سامانه مزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائه پیشنهاد قیمت نیز از این طریق انجام می پذیرد، بر این اساس همه شرکت نمایندگان در مزایده می توانند از تاریخ اعلام شده با استفاده از امضای الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.

او گفت: ثبت پیشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت 24 روز چهارشنبه (مورخ هجدهم آبان ماه 1401) امکان پذیر است و داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد مالی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده به وسیله اینترنت برای متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

غلامی افزود: اطلاعات ریز اقلام ارائه شده در مزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل رؤیت است و تماشا کالا های مطرح شده، در همه ایام هفته از ساعت هشت تا 14 امکان پذیر خواهد بود.

او گفت: متقاضیان باتوجه به تنوع کالا های مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای موردنظر بازدید به عمل آورند.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، زمان رمزگشایی پیشنهاد ها را ساعت 10 روز یکشنبه (مورخ 22 آبان ماه 1401) بیان کرد و گفت: رمزگشایی از مزایده الکترونیک 262 با حضور اعضای فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در محل سازمان مرکزی انجام و برندگان اعلام می گردد.

وبلاگ فاضلی مالی اقتصاد و انرژی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هفتمین مزایده الکترونیک اموال تملیکی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین مزایده الکترونیک اموال تملیکی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید